Saikou no Jinsei no Owarikata

7 Eylül 2012 Cuma

2012年8月30日 ~ Konserlerin Sonu


Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2834
 
30 Ağustos 2012 Perşembe



Bugün de hava sıcaktı.

Dün, konser turumun son gününü de tamamladım.



O kadar eğlendim ki zaman nasıl geçti anlamadım.

Katori Shingo-san da geldi. (^O^)
Konser yeri de cıvıl cıvıldı.
Konser bittikten sonra bana bazı tavsiyelerde bulundu, hem böyle harika hem de kıdemli biriyle çalışabildiğim için çok mutluyum.
Konserlerle geçirdiğim zamanlar, gerçekten kelimelerle anlatamayacağım muhteşem anlardı.

Gelen herkese, böyle harika zaman geçirdiğimiz için teşekkür ederim.[Resim: E-Hand-Peace.bmp]

En kısa zamanda yine konser vermek istiyorum.


çeviri: ThundeR


4 yorum:

  1. Ya ya yaa ama sen bu kadar güzel anlatınca biz burda çok kıskanıyoruz ve çok üzülüyoruz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle. Ama hiç Asya dışında konser vermiyor. Amerika'da verdi mi acaba? Orada bayağı hayranı var çünkü...

      Sil
    2. Baya hayranı var ne demek ya, olmasın burda daha çok hayranı var :D buraya gelsin :) Benim bildiğim kadarıyla Amerika da konser vermedi.

      Sil
    3. Keşke burda daha çok hayranı olsa... Ama Amerika'ya gitmediyse buraya geleceğini sanmam :/

      Sil