Saikou no Jinsei no Owarikata

29 Mart 2012 Perşembe

YamaPi ile Radyo Programı!

Yamashita Tomohisa Cross Space ~ Karşı Uzay

YamaPi ile yeni bir radyo programı dinleyeceğiz. Her Cuma Saat 23:30-23:55'te Tokyo FM'de! Türkiye saatine göre Cuma günleri 17:30-17:55'te dinleyebiliyoruz. 
Tokyo FM'i canlı olarak dinlemek için KeyHole TV'yi indirebilirsiniz. Bu programda ayrıca, Fuji TV, TBS gibi televizyon kanalları da canlı olarak var.

Cross Space Resmi Site;
http://www.tfm.co.jp/cross/

KeyHole TV:


by ThundeR

15 yorum:

  1. Biraz saçma olacak ama bir şey sorabilir miyim? KeyHole'u indirdim lakin radyo programını bulamadım T.T Acaba yanlış bir şey mi yaptım?

    YanıtlaSil
  2. Tabii. KeyHole TV'yi indirince kanallarda Tokyo FM'i bulabildiniz mi?

    YanıtlaSil
  3. Tokyo Eagle ve Tokyo Tv var "Tokyo" adına sadece. Acaba kanjisine mi bakmalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben uzun zamandır kullanmadım ama olması lazımdı burada. Ben bir bakıp size haber vereyim. Tam adıyla yoktur herhalde.

      Sil
    2. Maalesef ben de bulamadım. Araştırdım ve başkaları da dinlemiş KeyHole'dan Tokyo FM'i arada kaldırabiliyorlarmış. Tekrar gelirse ya Tokyo FM yazar ya da FM東京 gibi bir şey yazar muhakkak. Tokyo FM'i dinlemek için başka bir yer bulmaya çalışacağım bulunca burada paylaşırım. =)

      Sil
  4. mavera, bir mesaj yolladın sanırım ama sildin mi bilmiyorum, görünmüyor. Silmediysen evet, gönderilebiliyor ve YamaPi okuyor. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Silmedimiştim ben mesajı,niye gittii mesajım şimcik benim:(

      Aaa cidden mi nerden gönderiliyoo^^

      Sil
    2. Ben de anlamadım, mailimden görmesem kaçırcaktım mesajını =)
      Ben kendim hiç mesaj atmadım ama radyoyu dinlediğim kadarıyla arada YamaPi hayranlarının mesajlarını okuyup bir de cevap veriyor. Sitede Message diye bir bölüm var:
      http://www.tfm.co.jp/cross/index.php?catid=1411
      Buradan, adını, nerde yaşadığını vs. dolduruyorsun, mesajını yazıp ve gönderiyorsun.
      Japonca atmak istersen ve yardıma ihtiyacın olursa ben çevirebilirim =)

      Sil
  5. Yardımların için saol canım^^

    Senin japoncan var,sen neden hiç girişmedin bu işe:)

    Bu arada dün gece yazıcaktım mesajı ama bi türlü göndermedi mesajı:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem, okumaz falan şimdi bu Pi, o yüzden herhalde =))
      Allah Allah, yorumlarda bir sorun mu var acaba.. Ben gönderiyorum ama..
      Gönderirsen radyoyu takip et, seninkini okursa haber verirsin, biz de dinleriz =))

      Sil
  6. Dün gece uyuz etti beni,profil girin deyip durdu sürekli ,halbuki google hesabım açıktı anlamadım bende,seninkini gönderir tabi,ev sahibisini nasıl olsa:D

    Nerden dinleniyo tam olarak,yukardaki linklerden keyhola Tv'ye tıklayınca hata gösteriyo,cross spacenin resmi sayfasından dinleme yeri var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Link ölmüş olabilir. KeyHole TVyi indirecek başka bir yer bulabilirsin ya da ben yakında güncellerim :) Ama KeyHole TV'de her zaman Tokyo FM olmayabiliyor. En son yoktu, İnşallah şimdi eklemişlerdir. Resmi sayfadan yok, bildiğim kadarıyla.

      Sil
  7. KeyHole TV indirme linkini yeniledim.

    YanıtlaSil