Saikou no Jinsei no Owarikata

30 Temmuz 2013 Salı

2013年5月7日

Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2964

7 Mayıs 2013 Salı

Bugün sizden gelen mektupları*okudum.grin
Teşekkür ederim. Yine motive oldum. 
Bu sayede hepiniz bana güç veriyorsunuz. 

İşimde bana güç veren şey buhttp://www.cookeville-tn.org/codes/uploads/images/Red_Arrow_Up.gif Teşekkürler, teşekkürler, teşekkürler.

Her zaman destekliyoruz. İlgi ve merakımız YamaPi! 
Bir de yurt dışından gelen mektuplarda "we will support u forever"** gibi mesajlar beni çok mutlu etti!

çeviri: ThundeR


*YamaPi'nin gönderdiği fotoğraf:
**"Seni hep destekleyeceğiz"

2 yorum:

  1. Bir ara bende göndermeyi düşündüm ama ne yazacağımı bilemedim :D Bide okumaz diye düşünmüştüm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki okuyormuş. Yurt dışından gelenler de ona ulaşıyorsa ne güzel :)

      Sil