Saikou no Jinsei no Owarikata

24 Kasım 2012 Cumartesi

2012年10月29日


Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2869
 
29 Ekim 2012 Pazartesi

Geçen ilk kez bir şey denedim.
"Kayou Kyoku - Ünlü Müzik"de şarkı söylerken sahneleme yapmamız istendi.
Şarkı söylerken nerede durup nereye doğru hareket edeceğimizi ayarlamaya çalıştık.
İlk kez yaptığım için biraz korktum.


Ama eğlenceliydi.

Bu sefer iki şarkı performansı göstermemiz gerekiyor,
birini Katori-san seçtiği için ikinci şarkıyı ben seçtim.

Hem mutlu oldum, hem de kendimi baskı altında hissettim.

Ama bu duygu hoşuma gitmiyor değil.

"Katori Senpai'nin bana sunduğu bu fırsatları değerlendirmem gerek. Elimden geleni yapmam gerek." gibi bir duygu. Icon- Pink Music Note



Millet, yarın Kayou Kyoku'yu izleyin, tamam mı?!
Tabii ki Monsters'ı da izleyin


çeviri: ThundeR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder