Saikou no Jinsei no Owarikata

11 Nisan 2015 Cumartesi

2015年4月9日

Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 3244

9 Nisan 2015 Perşembe

Merhaba-
Bir doğum günü daha iyi şekilde sona erdi^^
Dün JUMP grubundan Ryosuke, Yuri ve Keito bana sürpriz bir kutlama yaptılar.
Benden küçük arkadaşlarımın bana sürpriz yapacağı hiç aklıma gelmemişti, epey şaşırdım.
Beni çok mutlu ettiler.
Ertesi gün erken kalkmam gerekiyordu, o yüzden bir saat kadar falan sürdü gerçi.
Doğum günüm çok güzel geçiyor.


Bir de bugün dramanın oyuncu ve görevlileri de beni kutladı.

Tabii hepinizden de bir sürü mesajlar alıyorum. Teşekkür ederim. 
Üzerinde bayağı uğraşılmış fotoğraflar oluyor, gerçekten sevildiğimi hissediyorum.
Çok mutlu oluyorum.
Bundan sonra da kendimi geliştireceğim.
Bana destek olmaya devam edin lütfen ♪ (^^)
Hepinizi çok seviyorum.


çeviri: ThundeR

1 yorum:

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Giaonhan247 chuyên dịch vụ mua hàng mỹ từ dịch vụ order hàng mỹ hay nhận mua nước hoa pháp từ website nổi tiếng hàng đầu nước Mỹ mua hàng ebay ship về VN uy tín, giá rẻ.

    YanıtlaSil