Saikou no Jinsei no Owarikata

15 Aralık 2011 Perşembe

2011年12月13日


Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2647

13 Aralık 2011 Salı




Hava harika [Resim: Cute%20Smile.png]

Bugün de "Saikou no Jinsei no Owarikata - Ending Planner"in çekimlerindeydim.


Bütün gün koşma sahneleri çektik!
Hava da güzel olduğu için çok hoştu [Resim: Cute%20Smile.png] 


Sonra çekimleri yaptığımız yere yakın
bir çiçekçiden yaprakları olan bir bitki aldım.

Evimde bir yere koymak için sabırsızlanıyorum!


çeviri: ThundeR

4 yorum:

  1. O bitkiyi görmek isterdim Pi chan :)

    YanıtlaSil
  2. Dostum faceten çıkarttın mı beni.Ekli görünmüyosunda.Ö.m atacaktım sana!!!

    YanıtlaSil
  3. Çıkarır mıyım, benim faceim kapandı maalesef. Geri de alamıyorum, o yüzden başka bir face e ekledim seni şimdi. =)

    YanıtlaSil
  4. Tamam kabul ettim ve oraya yazıyorum oku lütfen!

    YanıtlaSil