Saikou no Jinsei no Owarikata

28 Ocak 2012 Cumartesi

2012年1月13日

http://img130.imageshack.us/img130/892/82932828.jpg
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2671


13 Ocak 2012 Cuma


Dün televizyonda yayına girdi ya,
ben de yeni bir şevkle bugünkü çekimler için sabırsızlanıyorum. [Resim: Cute%20Smile.png]
Sonuna kadar eğlenceli çekimler yapalım diye elimden geleni yapacağım. http://cdn1.iconfinder.com/data/icons/fugue/bonus/icons-shadowless-24/thumb-up.png



Dizi çekiminden sonra dergi için fotoğraf çekimim vardı,
şimdi de eve geldim.

İş bugün erken bittiği için birazdan spor salonuna gideceğim.
Uzun süredir bir ter atmamıştım.[Resim: Cute%20Smile.png]


çeviri: ThundeR

8 yorum:

  1. Prensimiz baya meşgul bu sıralar anlaşılan neyse çok çalış YamaPi :D Biz seni destekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  2. Bu arada blog sayfan çok güzel olmuş ThundeR, çok beğendim :D Ben bayadır telefondan girdiğim için sayfanın aslını göremiyordum.

    YanıtlaSil
  3. dostum ,a.d madan ö.m yazdım...lütfen oku!!!!

    YanıtlaSil
  4. blogun hayirli olsun alttaki baliklari beğendim ben :D

    YanıtlaSil
  5. Evet,insanı dinlendiriyo :D

    YanıtlaSil