Saikou no Jinsei no Owarikata

16 Mart 2012 Cuma

2012年3月16日


Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2723
 

16 Mart 2012 Cuma


Sanki baharı hissetmeye başladım.
Çiçek falan görmek istiyoruumm.


Bugün uzun kollu kimono giyen bir öğrenci gördüm,
mezuniyet zamanlarının yaklaştığını fark edince
kendi mezuniyet törenim aklıma geldi.
Bayağı ağlamıştım. Big Grin

Üzücü şeyler de yaşamıştım ama
bana çok şey öğreten eşsiz tecrübelerim oldu.
O kadar ağladığıma göre demek ki okul yıllarımda ne kadar eğlenmişim,
arkadaşlarımı ne kadar çok sevmişim...
Böyle olunca yine ağlayacak gibi oluyorum,
paniğe kapılıyorum. Big Grin

Çok özlüyorum.

O arkadaşlarımdan biri evleniyormuş galiba.

Tebrikler, dostumhttp://cdn1.iconfinder.com/data/icons/fugue/bonus/icons-shadowless-24/thumb-up.png


çeviri: ThundeR

2 yorum:

  1. senide evlendirelim bence;) gel sen buralara yada ben oralara:) temiz aile kızları bulucam ben sana :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden, artık benim de evlenmem lazım, der gibi olmuş =)

      Sil