Saikou no Jinsei no Owarikata

4 Ağustos 2012 Cumartesi

2012年7月27日


Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2814
 
27 Temmuz 2012 Cuma



Birazdan provalar başlayacak. 
[Resim: E-Hand-Peace.bmp]


Yarın büyük gün.
Cidden sabırsızlanıyorum.



Aa, çok heyecanlıyım




Albümüm "Ero"yu mutlaka dinleyinhttp://cdn1.iconfinder.com/data/icons/tango/16x16/emotes/face-smile-big.pngIcon- Pink Music Note
Bir de yapabilirseniz arkadaşlarınıza da dinletmeye çalışın.
Ne kadar ero* acaba... Big Grin


çeviri: ThundeR

*Ero (エロ) , YamaPi'nin albümünün adı, Japoncada erotik anlamına geliyor. 

7 yorum:

  1. Çooook güzel bir şarkı :) ben çok beğendim. Klipte çok ama çook hoş :D :D
    Emeğine sağlık ThundeR :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de şarkıyı çok beğendim. Çok güzel. Klip de güzel ama biraz korkunç olmuş =))
      Rica ederim :)

      Sil
    2. Korkunç mu ? nasıl yani ? Fazla Ero'lu olmuş bence :D :D

      Sil
    3. Mankenler falan, sonda dolabından bir kız çıkması.. Biraz korkunç geldi. =))
      Bu arada lens takmış galiba YamaPi? Göz rengi değişikti..

      Sil
    4. Doğru mankenler ürkütücü. O kıza da çok sinir oldum o halde YamaPi'nin dolabında ne işi varsa artık :P :D
      Evet evet sende mi farkettin :D Grimsi gibi. Yeni saç stili nasıl, beğendin mi ? bence çok yakışmış ona :D

      Sil
    5. Aynen :D
      Yeni saç stili güzel olmuş. Eskisi onu fazla olgun gibi gösteriyordu bence, bu çok hoş. =)

      Sil