Saikou no Jinsei no Owarikata

17 Ağustos 2012 Cuma

2012年8月14日


Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2823
 
14 Ağustos 2012 Salı



Bugün dedemin doğum günü.


Ailecek toplanmış, yemek yiyorlar sanırım.
Bense maalesef çalışıyorum.
Az önce telefonda konuştum, sesi iyi geliyordu. (^^)http://www.cookeville-tn.org/codes/uploads/images/Red_Arrow_Up.gif

Ama ona uzun ve sağlıklı bir ömür diliyorum. [Resim: E-Hand-Peace.bmp]



Bugün iş bayağı bereketliydi. Big Grin


Çok çalışalımm!


çeviri: ThundeR


*Resim, YamaPi'nin kardeşi Rina'nın blogundan. Ortadaki Rina ve sağdaki YamaPi'nin dedesi, doğum gününde.

5 yorum:

  1. Thunder, resim görünmüyor yada ben göremiyorum ama zaten Rina'nın blogundan görmüştüm :) Çok mutlu görünüyorlar keşke YamaPi de onlarla beraber olabilseydi. Bu çok kötü bi durum işi yüzünden ailesiyle vakit geçiremiyor. Kim bilir ne kadar üzülmüştür :( sinir bozucu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben resmi görüyorum ama tekrar yükledim, belki şimdi görünüyordur sana da? Evet gerçekten işi yüzünden ailesiyle vakit geçiremedi, herkes orada bir o yok. Üzülmüştür.. Bu arada Rina'nın blogunu bilmeyenler için adres bu;
      http://ameblo.jp/rina-maharo2/

      Sil
  2. Evet şimdi görünüyor, teşekkür ederim :D Ay ben YamaPi'yi çok seviyorum ama kardeşini hiç sevmiyorum :D

    YanıtlaSil