Saikou no Jinsei no Owarikata

25 Ekim 2011 Salı

2011年10月18日

http://28.media.tumblr.com/tumblr_llv7irSKLA1qcziexo1_400.gif 
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2608


18 Ekim 2011 Salı


Spor salonuna koşu yapmaya gittim!


Biraz ısınınca vücudum gevşediği için
benim de keyfim yerinde.

Eğer kafamı bir şey kurcalıyorsa
hiç düşünmeden koşu yapmaya giderim,
sonra sevdiğim şeylerden yiyip bir de bir güzel uyku çekerim.


Böyle yapınca ertesi gün moralim yerine gelmiş oluyor.

Sizin de keyfiniz olmadığında bir deneyin![Resim: E-Hand-Peace.bmp]


çeviri: ThundeR

5 yorum:

  1. Amanın Prensimizin keyfi neye bozuldu acaba ? :(
    Emeğine sağlık ThundeR'im :)

    YanıtlaSil
  2. Sırayla yeni günlüklerini okuyorum.

    YanıtlaSil
  3. Çok hızlısınız gerçekten =))
    Bu arada teşekkürlerinize de çok teşekkürler, o sayıyı görmek beni mutlu ediyor =)

    YanıtlaSil
  4. Rica ederiz ne demek :) bizi de seni görmek mutlu ediyor :D

    YanıtlaSil