Saikou no Jinsei no Owarikata

30 Ekim 2011 Pazar

2011年10月30日

http://img244.imageshack.us/img244/6308/1327562972mf1tc2.jpg 
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2617
 

30 Ekim 2011 Pazar


Dünyada en lezzetli restoranları arasında
en çok rağbet gören ve övgü alan Japonya'ymış!*


Sık sık dışarıda yiyen biri olarak buna çok sevindim. Gerçekten Japonya'nın aşçıları işlerini iyi yapıyor.

Başka bir konuya geçelim, bu aralar uyumadan önce
kitap okumaya karar verdim.

  
Hem daha çok kitapla zaman geçirip
hem de hayal gücümün gelişeceğini düşünüyorum.

Kışı çalışarak geçirelim[Resim: E-Hand-Peace.bmp]


çeviri: ThundeR










*Bahsettiği konu hakkında;

1 yorum:

  1. Oku oku kitap okumak çok güzel. Acaba hangi kitabı okuyor ? :) Fighting Yamapi !!
    Bugünkü Tokyonun hava raporunu Yamapi vermemiş onu da ben verim bari. Tokyoda hava baya soğukmuş bugün yağmur yağmış baya :) Japon bir arkadaşımla konuştum. ona sürekli Yamashitadan bahsettim :)
    Emeğine sağlık ThundeR'im :D

    YanıtlaSil