Saikou no Jinsei no Owarikata

26 Şubat 2012 Pazar

2012年2月26日

Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2706
 

26 Şubat 2012 Pazar
 
Bugün "Bokura no Ongaku"* programının çekimindeydim.http://cdn1.iconfinder.com/data/icons/fugue/bonus/icons-shadowless-24/thumb-up.png


Canlı bir orkestra eşlik etti,
çok eğlendim.[Resim: Cute%20Smile.png]http://cdn1.iconfinder.com/data/icons/tango/16x16/emotes/face-smile-big.png


Kayıt bitti ama hâlâ heyecanlıyım.[Resim: Cute%20Smile.png]


  
çeviri: ThundeR




*"Bukura no Ongaku" ismi "Bizim Müziğimiz" anlamında olan bir müzik programı.

3 yorum:

  1. Resmini koyduğun programın bir kısmını izledim. Şarkıyı güzel söylemiş ama kıyafetini beğenmedim ya oradaki kızlar bile çok sade giyinmiş YamaPi'nin bu hali ne allah aşkına :( Hem içine bari atlet giyseydi daha iyi olurdu :P bir tarafları gözükmezdi :) Aman nazar değmesin bari mahşallah :D
    Çeviri için teşekkürler canım emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. İyi ki doğdun Yamapi'nin günlüğü :)
    Ve tabi ki bu başarının sahibi ThundeR inan muhteşem sözcüğünün tam karşılığısın. =) Ellerine kollarına sağlık, herşey için çook teşekkürler :) Sizi seviyorum. Allah'a emanet olun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen olmasan bu başarı da olmayabilirdi. Biz de seni çok seviyoruz, iyi ki doğdu YamaPi'nin Günlüğü =)

      Sil