Saikou no Jinsei no Owarikata

26 Ocak 2013 Cumartesi

2012年11月28日


Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2893
 
28 Kasım 2012 Çarşamba



Bugün uzak bir dağda çekim yapıyoruz.
Donmak üzereyim. Big Grin

Dün The MONSTERS CDsinin ilk çıkışı için Shibuya'da kulüpte bir organizasyon vardı. 

Herkes çok mutluydu ve eğlendiler. Ben de tadını çıkardımhttp://www.cookeville-tn.org/codes/uploads/images/Red_Arrow_Up.gif

Bugün sonunda CD çıkacak.
Lütfen hepiniz CD'yi alın. sparkles şeey ~ Sadece bir tane almanıza gerek yok. Big Grin

Umarım alırsınız.http://www.cookeville-tn.org/codes/uploads/images/Red_Arrow_Up.gif Bu sefer, arkadaşlarım da CD'den aldılar! Big Grin
CDleri alanların arkadaşlarım olması beni biraz mahçup ediyor ama yine de çok da mutlu oluyorum

Ama beni en çok mutlu eden herkesin alıp dinlemesi olacak
Dün iş çıkışında Katori-san ve diğer iş arkadaşlarımızda bir şeyler atıştırmaya gittik. (^-^)
Güzel vakit geçirdik.

İş için bana yine motivasyon oldu.
Yehhuu   Big Grin

Soğuk olunca ruh halim bir tuhaf oluyor. Big Grin


çeviri: ThundeR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder