Saikou no Jinsei no Owarikata

17 Ekim 2011 Pazartesi

2011年10月14日

Photobucket - Video and Image Hosting
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2604


14 Ekim 2011 Cuma


NEWS'i desteklemiş olan herkesten
eğer kararım sizi üzdüyse çok özür diliyorum.
Bayağı uzun süredir üzerinde kafa yorduğum bir karardı.



Farklı yollar seçmiş olsak da,
NEWS'in üyeleri de ben de
aynı amaçla size güç ve umut vermeyi umut ediyoruz.

Bundan sonra hiç karşılaşmadığım zorluklarla karşılaşabilirim
ama bunları çok çalışıp aşmak için de
NEWS ile birlikteyken edindiğim tecrübelerimden faydalanacağım.


Artık rotamız farklı olsa da
gerçekten NEWS üyeleri ile birbirimizi cesaretlendirebileceğimizi umuyorum.


Ve hayranlarımızın da hiç karşılaşmadıkları tarzda şeyler yapabilmek için
her işimde elimden geldiğince çok çalışacağım.


Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana bu kadar anlayış gösteren grup üyelerine ayrı bir minnettarım.


Yarın da günlüğümü yazmaya devam edeceğim. [Resim: Cute%20Smile.png]
 

çeviri: ThundeR

4 yorum:

  1. Dostum, hadi gözün aydın :D Yazdı bak :D
    News'ten de bahsetmeyide akıl etti sonunda :(
    Ve benim profil resmim görünmüyo.Sen nasıl görüyosun dostum ya :(

    YanıtlaSil
  2. Yazdi yazdi yazdiii :) cok sevindim.
    Ama artik News'den bahsetmeyecek :(
    Herseyin hayirlisi neyse o olsun YamaPi icin. Insallah isinde cok basarili olur. Bizimde desteklerimizle daha da ilerler insallah :)
    Emegine saglik canim :)

    YanıtlaSil
  3. Ben NEWSin yeni single mı olur artık albümü mü bilemiycemde yeni bişiler bekliyorum he?

    YanıtlaSil
  4. Valla görünürde yok gibi. TegoMasu'nun da albüm tarihi 19 Ekimmiş. Onlarla avunuruz artık =)
    Bir şey değil bu arada Free =)))

    YanıtlaSil