Saikou no Jinsei no Owarikata

11 Ekim 2011 Salı

2011年10月5日

http://img594.imageshack.us/img594/846/duet200605yamapi01pm5.jpg 
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2603


5 Ekim 2011 Çarşamba



Akşam yağmur yağdıktan sonra havanın kokusu
bana ilkokuldayken sahada yaptığım
okul dışı çalışmalarımı hatırlattı.



Koku ve ortam edindiğimiz hatıralarla tamamen bütünleşmiş oluyor, değil mi?


Hımm.
Harika bir şey.


Gelecek konserimdeki mekâna da
ben harika bir koku bırakmak istiyorum. Big Grin
Ki ilerde konserime yine gelirseniz
aynı kokuyu alabilesiniz.
 
Fazla üstünde düşünmeden her aklıma geleni yazdığım için özür dilerim. Big Grin 

çeviri: ThundeR

4 yorum:

  1. Uzun süredir yazmıyor ama bu benim geç çevirdiğim 5 Ekim... Bakalım bir daha ne zaman yazacak...

    YanıtlaSil
  2. Ah o kokuyu bizde senin konserine gelerek alabilsek keske :) Surekli ozur dilemesi benim hic hosuma gitmiyor :(
    Emegine saglik ThundeR'im :)
    Sayende YamaPi'nin bir gunlugunu daha okuyabildik :) Tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  3. Ne demek, ben de sayenizde bir gün daha okunduğunu biliyorum =)

    YanıtlaSil
  4. Slmmm.... Günlüğü okumadığımızdan korkma ;) Biz hep burdayız... Yeterki yazsın ;)

    YanıtlaSil