Saikou no Jinsei no Owarikata

26 Kasım 2011 Cumartesi

2011年11月24日

 http://img.hebus.com/hebus_2007/06/09/preview/070609150323_59.jpg
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2633


24 Kasım 2011 Perşembe



Bugün düne göre
biraz daha soğuktu, değil mi?
Ama sımsıcak güneşle güzel bir gündü.



Şu an lise 3. sınıfta yazın arabada dinlediğim
ve bana geçmişi hatırlatan bir albümü dinliyorum.

Gerçi şu an bu şarkıyı niye dinleyesim geldi,
hiç bilmiyorum. Big Grin 

Eskiyi hatırlatıyor işte. Müzik anılarımı daha net hatırlamamı sağlıyor.

İnanılmaz bir şey.

Ben de birilerinin harika anılarını hatırlatacak şarkılar söyleyebilmek için
elimden geleni yapacağım. [Resim: E-Hand-Peace.bmp][Resim: Cute%20Smile.png]

Vaffo?*


çeviri: ThundeR


*Ne demek istedi, anlayana aşk olsun. Ama birkaç Japonun yorumuna göre yeni bir kelime türetmiş, ne anlam ifade ettiğini bilmesem de.

5 yorum:

  1. Hahaa :D:D Vaffo he ilginç :D
    Emeğine sağlık ThundeR :)

    YanıtlaSil
  2. Ne anlatmaya çalıştığını çok anlamak isterdim, hatta o yüzden bu günlüğü çevirmeye üşendim ama olmadı =) Her zamanki gibi çok hızlısın, Free =))

    YanıtlaSil
  3. :))))) Gercekten mi?!! :)
    Japonlarin dedigi gibi kendisi yeni bir kelime türetmis belli ki :)

    YanıtlaSil
  4. What for demiş olabilir mi canım patronum, okur okumaz bu aklıma geldi, hani neden bu şarkıyı dinlediğini bilememiş ya hehe :) Komik bu çocuk ya Vaffo ha güldürdü valla :) Ellerine sağlık öpüyorum ;) Sıkı giyin değerli ellerin üşümesin :D

    YanıtlaSil
  5. =)))
    Benim de aklıma geldi ama bence bir mantığı olmuyor önceki cümleyle. O yüzden bilemeyeceğim dediğim gibi. Yine de fikir verdiğin için çok teşekkürler çırağım =)) Kendine çok iyi bak ve arada uğra, özletme kendini! =)

    YanıtlaSil