Saikou no Jinsei no Owarikata

11 Kasım 2011 Cuma

2011年11月9日

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhzNQRDl4sfNp8faKthnd8UiUhUzXJAnAycR9aEhE-sRV3msAxdAf5uoxEaMOH_7xgGXTT3KBWI9prRQKaPVYmJg5J1dlef9GVChaXw7xucK3LZxnd6fwuLRIU0MqQ0l3AAZUHhSDC9EYE3/s1600/4.jpg
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2624


9 Kasım 2011 Çarşamba



Bugün açıklandı. (^0^)
Ocakta başlayacak drama
"Saikou no Jinsei no Owarikata ~Ending Planner~"de
İhara Masato rolünü oynayacağım.



Uzun bir aradan sonra dizilerde rol alıyorum.
Bir cenaze evinin e patronu;
şimdiye kadarki rol aldığım dramalardan farklı bir konu olacak.
şm
Cenaze törenleri olurken aile üyeleri arasındaki o anlayış
ve kim olursak olalım bu durumla bir gün biz de yüzleşebileceğimiz gerçeğini anlayabilmek...
Umarım bu drama sayesinde böyle şeyler hakkında bilgi sahibi olabiliriz.




Böyle zamanlarda ne yapmamız gerektiği,
ve neler olacağı hakkında
çoğu kişinin pek bir fikri yok.




Ve de bu gerçekten korkutucu bir drama falan değil.
Bence hepimizi aydınlatacak.
Ölenlerin bazıları polisiye olaylara karışıyor,
gün ışığına çıkmamış gizemli olaylar ve heyecanlı sahneler ekrana geliyor...


Şimdiye kadar rastlamadığım, benim için yeni bir rol.


Dramayı izlerken tadını çıkarabilmeniz için
rolümde elimden geleni yapacağım!


çeviri: ThundeR

11 yorum:

  1. ''Saikou no Jinsei no Owarikata ~Ending Planner'' peki bunun anlamı tam olarak ne demek?

    YanıtlaSil
  2. Şu an tam olarak çevirmeyeyim demiştim, isimleri çevirirken düşünmek gerekiyor ama anlam olarak söyleyebilirim. Benim anladığım kadarıyla; "Muhteşem Hayatını Sona Erdirenler ~Sonu Planlayan~" Ama daha düzgün bir çeviri ile geleceğim dramayı tanıtırken =)

    YanıtlaSil
  3. Yamapi yeni dramasini ne guzel anlatmis :) Dramanin ismini begendm etkileyici :)
    Uzun bir aradan sonra yamapiyi izleyecegim :) bu super bi duygu. Merakla ocak ayini beklemekteyim. Hayirli olsun yeni dramasi YamaPi'mize :))

    YanıtlaSil
  4. tesekkürler :) bu drama çevirini de sabırsızlıkla bekliyorum!!! peki dramayı ne zaman tanıtacaksın??? yarın mesela ?? :D ne zamandır bunu bekliyorum...her yerde uzun uzun ingilizce paragraflar yazıyor ama tam anlayamıyorum :) çok merak ettim de. bir an önce anlamak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Evet, Free, uzun süredir drama bekliyorduk, genelde YamaP'nin dramaları da eğlenceli oluyor, bu da öyle olur inş. =)

    Çok teşekkür ederim ama dramayı çevireceğim bile kesin değil, zamanım olsa çok daha fala şeyi yetiştirebilirdim. Ama elimden geldiğince çabuk tanıtmaya çalışacağım. =) Hem bu arada drama ile ilgili daha çok şey açıklansın diye bekliyorum. Daha YamaPi'den başka oyuncusu belli değil...

    YanıtlaSil
  6. Anladım :D ınsallah zamanın olurda çevirebilirsin dramayı da deyim o zaman :)

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim benim çevirmemi istediğiniz için. Ben de çok istiyorum gerçekten ama bakalım...

    YanıtlaSil
  8. Yamapinin dizilerin tercümesi sana yakışır.Çünkü benim için sen,Japon ve NEWS haberleriyle bütünleştin.Bu haberleri en çok sana yakıştırıyorum.Sen paylaşırsan güzel ve keyifli oluyo,okuyoruz.

    YanıtlaSil
  9. Haa bişii daaa....Altyazısı çıkacak onuda bekliycez.....Tercümeli izleyebilmek için.Ha diince ing altyazısı çıkarmı bakalım?

    YanıtlaSil
  10. Bence hemen çıkar o. Özellikle YamaPi'nin dizilerini hiç bekletmeden birkaç güne veriyorlar. Hatta eminim ing altyazısını çevirmek için birkaç grup ayarlanmıştır bile. Bu arada ben de çok istiyorum ama sonra geç çevirip kimseyi üzmek istemediğim için kendimden emin olmam lazım. =)

    YanıtlaSil