Saikou no Jinsei no Owarikata

11 Şubat 2013 Pazartesi

2010年8月9日 ~~~ 2010年10月15日

ESKİ GÜNLÜKLER

Yamashita Tomohisa'nın Notları

No 2424

11 Ağustos 2010 Çarşamba 19:52


Konbachiwa*


Bunu uzun zamandır da söylememiştim. Big Grin

Şu an spor salonundan çıktım, eve doğru gidiyorum.


Radyoda çok güzel bir şarkı çalıyor.
Çok hoşuma gitti!


Gelecek olan konserlerimiz için
çok çalışacağım!



Bunun için birlikte heyecanlanalım!!

* İyi Akşamlar ve Merhaba birleşimi bir kelime. Wink Bir aralar çok kullandığı bir kelime. 
çeviri: ThundeR 

[Resim: 2im1chw.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Notları

No 2425

12 Ağustos 2010 Perşembe 19:43



Bugün kayıt yaptık!

Müthiş bir his! ^0^

Bundan sonra
bu işin de bitmesini merakla bekliyorum. Smile


Şu an yoldayım.
Arabada Michael'ın* bir şarkısı çalıyor!

Bu müthiş şarkıyı dinlerken arkada tek başıma oturuyorum!

ah uh!



*Michael Jackson'dan bahsediyor. =)
çeviri: ThundeR 



[Resim: 0510292220163ft1xg.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Notları

No 2426

13 Ağustos 2010 Cuma 20:09



Bugün özel bir gün.

Ailecek büyükbabamın doğum gününü kutlamaya gittik!!

Aile olarak bir araya gelme fırsatı da yakalamış olduk.

Uzun zamandır birlikte yemek yememiştik.
Bir kez daha ailenin önemini hissediyorum!

Yarın çok dolu bir gün olacak.


çeviri: ThundeR 



Yamashita Tomohisa'nın Notları

No 2427

15 Ağustos 2010 Pazar 19:52


Bugün de şarkı söyledim.

Şarkı söylemek gerçekten insanı mutlu ediyor!
Kendimi çok özgür hissediyorum!


Dün hayranlarımdan gelen mektupları okudum!

Beni gerçekten motive eden şeylerdi!


Birdenbire insanların beni gerçekten desteklediklerini fark ettim.
Bunu düşünmek bile beni mutlu ediyor!

Hem çok etkilendim, hem de minnettarım.
Çok çalışmaya devam edeceğim.

Destekleriniz devam ettiği için teşekkür ederim! 


çeviri: ThundeR 


Yamashita Tomohisa'nın Notları

No 2428

17 Ağustos 2010 Salı 20:02


Hava amma sıcak...


O kadar sıcak ki geceleri uykularım bölünüyor...


Sonunda uykusuz gece geçirmenin ne demek olduğunu anladım.


Herkes güneş çarpmasına karşı dikkatli olsun.

Çok su için. ^^


çeviri: ThundeR 


[Resim: m8gsc6.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Notları

No 2429

19 Ağustos 2010 Perşembe 19:38



Bugün de tipik bir yaz günü. ^^

Birkaç gün önce biri beni balık tutmaya davet etti!

Aslında daha önce pek balık tutabildiğim söylenemez.
Yani dürüst olmak gerekirse balık tutmak konusuna biraz Fransız kalıyorum.


Bence bir balık yakalamak çok da kolay görünmüyor.

"Ama balık tutmayı seversen mutlaka bir şeyler yakalarsın.
Zaten çok eğlenceli, geliver işte!"

Dediler bana...

Yine de
"Gördüğünün yarısına, duyduğunun hiçbirine inanma." deyişine güvenerek
görmek için gidip bir şeyler yakalamaya çalışacağım. Big Grin 


çeviri: ThundeR 



Yamashita Tomohisa'nın Notları

No 2430

20 Ağustos 2010 Cuma 20:13


Bu ayki Myojo'ya* bir baktım!

Sadece kendimle ilgili kısmı okudum.

Vardığım sonuç şu ki;
şeytanla canavarla falan uğraşmak insanı kızdırıyor!
Öyle yani. Big Grin


Ama asıl kızdığım zaman
bir perili eve girdiğimde
dehşete düşmemle oluyor. Big Grin


Zaten niye insanlar sırf korkmak için
perili eve falan giderler ki, hiç anlamıyorum...


Herkes perili evleri seviyor mu yani?

Bazen göz yaşlarına boğulacak kadar korkanları görüyorum.

Bir yandan onlara acısam da
bir yandan da "O zaman niye girdiniz ki?" diyesim geliyor.

Canım birilerine sataşmak istiyor sanırım. Big Grin

Ama korku duygusunu tatmak gibi bir isteğiniz varsa, o zaman Let's go!


*Myojo, Japonya'da çıkan aylık bir dergi.

çeviri: ThundeR 

[Resim: 651b9c5690f957d95906c832e105aa891239638943_full.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Notları

No 2431

23 Ağustos 2010 Pazartesi 18:13



İki gündür yazmıyorum.
Hepinizi beklettim, özür dilerim.


İşlerim bitmek üzere olduğu için
boş bir vakit bulup uzun zamandır görüşmediğim bir arkadaşımla buluştum.


Öğle yemeği yedikten sonra
birlikte eğlenip biraz stres attık. ^^


Bugün, sabahtan beri NEWS ile birlikte acayip çılgın çekimler yaptık!

Şimdi çekimlerin bitmesine az kaldı, yani
biraz daha çalışmamız gerekiyor. ^^

Eklediğim fotoğrafı bir gezi dönüşü çekmiştim, güneşin batışı o kadar güzel göründü ki gözüme fotoğrafını çekmeden edemedim!

İşte, bir baksanıza şuna!!


YamaPi'nin gönderdiği fotoğraf:
[Resim: ee4568c27006ca71e5dd3bda.jpg]

çeviri: ThundeR 



Yamashita Tomohisa'nın Notları

No 2432

24 Ağustos 2010 Salı 20:09


Sabah uyandığımda
köpeğimin battaniyenin altına saklandığını gördüm.

Sabah erken uyanmış.

Çok tatlı ya... Big Grin


çeviri: ThundeR 



Yamashita Tomohisa'nın Notları

No 2433

25 Ağustos 2010 Çarşamba 19:35


Dün Ryo-chan ile uzun zamandır geçirmediğimiz kadar birlikte zaman geçirdik!

Birlikte NEWS'in yeni albüm DVD'sini bile izledik.


Birlikte izleyince
daha da bir ilgi çekici geliyor insana.

Bence klibimiz fena olmadı, umarım herkes izler. ^0^

Video tıpatıp bizi yansıtıyor zaten. Big Grin


çeviri: ThundeR 


[Resim: 1252432367_7130_full.jpeg]
Yamashita Tomohisa'nın Notları

No 2434

26 Ağustos 2010 Perşembe 20:00



Bayağı uzun bir süreden sonra
liseden arkadaşlarımla akşam yemeği?!?!


Şu an yoldayım.
Müzik de çok güzel.

Çok güzel bir gün!


çeviri: ThundeR 



[Resim: wb2o9l.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Notları

No 2435

29 Ağustos 2010 Pazar 20:08


Yaz bitmek üzere.

Dün de bugün de 24 HOUR TV* vardı!

Bu yazı hiç unutmayacağım. ^^

Bu aralar doğru dürüst yazamıyorum, özür dilerim.

Evde şarkı sözü yazıyordum...


çeviri: ThundeR

*24 Hour Television: Japonya'da Ağustos ayının 29 ve 30'unda dışardaysanız sarı tişörtler giyip elinde küçük kutular tutan insanlar görebilirsiniz. Para
istiyorlardır. people wearing yellow shirts holding up small boxes and asking for money. Bu insanlar her yıl 24 Hour Television – Sevgi Dünyayı Kurtarır için gönüllü olurlar. Nippon Televizyon Network Birliği tarafından bu organizasyon desteklenir ve üye toplamaya devam ederler.


Yamashita Tomohisa'nın Notları

No 2436

01 Eylül 2010 Çarşamba 20:06


Son zamanlarda düzenli olarak yazamadım,
kusura bakmayın.

Dün evde News Live Dvd'sini izledim.

Geçmişe özlem dolu olduğumu hissettim.
Geçmişte olan bir sürü şeyleri anımsadım!

Konserlere hemen başlamayı ümit ediyorum.
Başlama vaktini bekleyemeyeceğim.

Dün Johnnys'e girişimin 14. senesiydi.

Ya zaman uçup gitti
yada 14 sene çok uzun bir zaman dilimi,
bunu çok merak ediyorum.

Aradan gerçekten çok zaman geçti.

Bundan sonra, bütün zorlukların üstesinden
gelebilmeyi istiyorum.

Her açıdan en iyisi olmaya devam etmek için
çok çaba göstereceğim.

Önceleri de olduğu gibi,
tüm desteğinizi almayı umut ediyorum.



çeviri: myyamapi 


Yamashita Tomohisa'nın Notları

No 2437

03 Eylül 2010 Cuma 20:09


Şuan olduğum yer sayesinde Tokyo kulesini görebiliyorum.

Bugün kulenin rengi normal halinden farklı.

Açık mavi ve pembe.

Önemli birşeyde avantaja sahip olduğumu hissediyorum.

Pizza yiyormuş gibi hissediyorum.



çeviri: myyamapi 


Yamashita Tomohisa'nın Notları

No 2438

6 Eylül 2010 Pazartesi 19:25


Uzun zamandır yapmamıştım, bugün
hafif bir yemek yedim.


Ekmek dilimlerinin arasına
sahanda yumurta ile jambon koydum.

Bir de mayonez ekledim tabiî.

Çok basit bir şey oldu ama
yine de kendi yaptığım bir yemekti.

Bu yüzden enfes bir şey ^^


çeviri: ThundeR 


Yamashita Tomohisa'nın Notları

No 2439

7 Eylül 2010 Salı 20:07


Bugün provalar için altımız da biraraya geldik!

Az çok konser hazırlıkları bitti işte.

Geriye ufak tefek şeyler kaldı.
Mükemmel olmanın çok çalışıp denemekten başka yolu yok işte. ^^

Ah!

Bir de Koyama ve Tegoshi ile yakitori yiyorum.
Çok güzel görünüyor~


çeviri: ThundeR 


Yamashita Tomohisa'nın Notları

No 2440

9 Eylül 2010 Perşembe 20:17


Bugün liseden bir arkadaşımı aradım.

"Uzun süredir görüşemiyoruz, neler yapıyorsun?"

Arkadaşım
"Şu an, İshikawa'dan Sasebo'ya feribotla yolculuk yapıyorum."
dedi.

Bu çocuk tarih öncesinden kalma! Big Grin

Bugün evde kalıp kamera arkası DVD'sini izledim.


çeviri: ThundeR 

Yamashita Tomohisa'nın Notları

No 2441

12 Eylül 2010 Pazar 18:02


Tokyo'da
yazın iki ay önceki gökyüzünü çektim.

Bugün de havada bir gariplik var.
Sonbahara mı giriyoruz ne?
Bu yaz da bitiyor,
üzücü bir duygu, değil mi?


Bu mevsim sanki benim için güzel değişiklikler oldu gibi...


Hava değişse de ben mutluyum.

Dünya harika bir yer!


YamaPi'nin gönderdiği resim:

çeviri: ThundeR 

Yamashita Tomohisa'nın Notları

No 2442

14 Eylül 2010 Salı 20:06


Tam "Son zamanlarda saçlarım bayağı uzadı..." diye düşünüyordum ki
o an bir mesaj geldi.
Saçlarımla ilgilenen kuaförümdenmiş.


"Eh artık bana uğramanın zaman geldi."



Gerçekten de gitmenin zamanı geldi. Big Grin

En yakın zamanda uğrasam iyi olacak. ^^


çeviri: ThundeR 


[Resim: Yamashita-Tomohisa-newsasia-DDL--16-.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Notları

No 2443

17 Eylül 2010 Cuma 15:18



Bu aralar doğru dürüst yazamadım, özür dilerim!

Geçen gece rüyamda konser açılışını gördüm.

Çok güzeldi.
Çok heyecanlıyım!

Sonunda yarın resmi olarak başlayacağız.
NEWS konserlerini merakla bekliyorum. ^0^

Mutlaka herkesi toplayıp gelin!
Emin olun, eğleneceksiniz!

Aslında bu kez seyircilerimizle daha çok muhattab olacağız!
DIAMOND konserindeki gibi.

Şu an arabadayım.
Arkada da Shige bilgisayarı ile uğraşıyor.

Gidip bir muziplik mi yapsam? Big Grin


çeviri: ThundeR 


[Resim: afexsn.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Notları

No 2444

19 Eylül 2010 Pazar 15:43


Prova biraz önce bitti.

Bir sonraki provaya da az kaldı.
Konserin ikinci gününe hazırlanmam lâzım.

Şimdi gidip biraz egzersiz falan yapayım. ^0^ 


çeviri: ThundeR 


[Resim: 200983154422.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Notları

No 2445

20 Eylül 2010 Pazartesi 20:35



Osaka'daki 3 günlük gösteri de çok güzel bir şekilde sona erdi.
Çok teşekkür ederim. ^^

Çok mutluyum.
Gerçekten çok eğlendim, iyi zaman geçirdim.

Sahneden manzara çok güzel görünüyordu.
Işıklar da çok hoştu.

Bugün takoyaki yedim!
Yediğim şeyler bile beni mutlu etti, bugün harika bir gün!


çeviri: ThundeR 


[Resim: 23kq349.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Notları

No 2446

22 Eylül 2010 Çarşamba 20:08


Şu an müzik dinliyorum.

Müzik dinlerken zaman ne çabuk geçiyor ya...

Bugün uzun zamandır gitmediğim spor salonuna egzersiz yapmaya gittim.

Koşuşturmacadan sonra karnım acıktı.
Pilav yapmayı düşünüyorum.

Bugün yine odamda kalıp
müzik dinlemeye devam edeyim.


çeviri: ThundeR 


Yamashita Tomohisa'nın Notları

No 2447

24 Eylül 2010 Cuma 19:56


Yarın Tokyo'da konserimiz var. ^0^

Çok güzel olacak.

Size daha önce de söylediğim gibi Diamond konserindeki gibi
bir araç sayesinde sizinle daha içli dışlı olacağız.

Son günlerde çok soğuk olsa da
umarım kimse üşütmez, dikkatli olun.

Herkes çok eğlensin!
Ama bazen gelemeyecek olanları düşünüyorum da...
Bir gün daha geniş kapsamlı bir tur düzenleyeceğiz.
Lütfen onu bekleyin. ^0^


çeviri: ThundeR 

Yamashita Tomohisa'nın Notları

No 2448

26 Eylül 2010 Pazar 17:08


Prova daha yeni bitti.
Asıl performansımız bir sonraki iki gün olacak.

Şimdi biraz esneme hareketleri yapacağım.(^0^)

Dün Tokyo'da uzun bir aradan sonra ilk konserimizi verdik.
Kendimi harika hisettim.

Gelenlere
çok teşekkür ederim!

Diğer üyeler de kendilerini iyi hissettiler.

Bugün de tam olarak tadını çıkarmak istiyoruz.(^0^) 



çeviri: myyamapi 

Yamashita Tomohisa'nın Notları

No 2449

28 Eylül 2010 Salı 19:47


Bugün News'in "LIVE! LIVE! LIVE! NEWS DOME PARTY 2010"
konser serisi son bölümüne geldi.

Pişman olmamak için elimden gelenin
en iyisini yapacağım.

Bizi görmek için gelenlere çok minettarım!
Eğleniyorum.

Hadi daha çok çalışalım ^0^ 



çeviri: myyamapi 



[Resim: 2mc8up5.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Notları

No 2450

30 Eylül 2010 Perşembe 20:12


Bugün klip çektik.
Massu'yu gülme tuttu.

Şimdi bentomu* yiyeceğim.

Bütün gün yağmur yağdı.
O yüzden ruhumu ayakta tutmam gerek.

Görevimi tamamlamak için
elimden gelenin en iyisini yapacağım. 


çeviri: myyamapi 

*Bento iş, okul vs. yerlere giderken aynı Türklerdeki sefer tası gibi olan sağlıklı, ekonomik açıdan iyi olan yemek kaplarıdır. Şu an artan yoğunluklarından dolayı Japonlar bunları evlerinde hazırlayamamaya başladılar ve bunun üzerine hazırları satılmaya başlanmıştır. Dünyada Japon ordövr tabağı olarak da bilinir.


[Resim: kapd77.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Notları

No 2451

03 Ekim 2010 Pazar 20:12


Konbachiwa!

Son zamanlarda öğrenmem gereken
birçok şeyin olduğunu iyice anladım.

Bunun şarkı söyleme, dans etme veya dil öğrenme
olup olmadığının önemi yok.

Eğer vaktimi etkin bir biçimde değerlendiremezsem,
bunu vaktinde yapmadığım fikrine kapılırım. Big Grin

Çok çalışmayı bıraktığım an,
herşey sona erecek.
Son günlerde gerçekten böyle hissediyorum.

Elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağım! ^o^


çeviri: myyamapi

[Resim: 00007gqx]
Yamashita Tomohisa'nın Notları

No 2452

8 Ekim 2010 Cuma 20:02



Günlüğü boşladığım için çok özür dilerim!

Son günlerde bayağı meşgulüm.

Dün "Ashita no Joe" için çalışıyorduk.
Yönetmen ve yapımcılarla buluştum!
İkisi de bana çok iyi bir iş çıkardığımı söyledi! ^0^


Merakla bekliyorum filmi!

Bu arada, hayatımda ilk kez Afrikan yemeği yedim. Big Grin

Biraz acıydı ama acayip lezizdi.
Üstelik iyi bir hayat deneyimi oldu yani.

Yeni tatları denemek fena değilmiş... Big Grin 


çeviri: ThundeR 

Yamashita Tomohisa'nın Notları

No 2453

9 Ekim 2010 Cumartesi 20:07



Bugün bayağı yağmur yağdı.

Ben de evde film izliyorum.
Rock'n'Roll ile ilgili bir film.
İlginç.

Komedi filmi olmasına rağmen
bana biraz dokundu.

Çok güzel bir film!

Bana kendimi iyi hissettirdi! ^^
Ayrıca fon müziği de gayet iyi.
Muhteşem... 


çeviri: myyamapi 


Yamashita Tomohisa'nın Notları

No 2454

13 Ekim 2010 Çarşamba 20:13



Konbachiwa!
Uzun bir aradan sonra bu kelimeyi kullanıyorum. Smile

Bugün prova vardı.

Geçenlerde bir arkadaşımın rahatsızlık veren mesajları olduğu için
e-mail adresini değiştirdiğini öğrendim.

Tekrar yazmak da çok zahmetli olmuş. Smile

Şimdi daha fazla film izlemek için eve gitmeyi düşünüyorum.
Görüşürüz!*


çeviri: myyamapi 

*Bize ingilizce yani See ya! diyerek veda etti Big Grin

[Resim: 82019929.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2455

15 Ekim 2010 Cuma 17:05


İyi akşamlar! [Konbachiwa!]

Bu aralar gerçekten saçlarımı kestirmek istiyorum.
Ama bir türlü kuaföre gidecek vakit bulamadım gitti ya... Big Grin

En yakın zamanda kestiririm, umarım. ^^

Bugün NEWS ile Music Station*'daydık.
Şimdi provaları da tamamladık ya, herkes dinleniyor.


Ben de bentomu yiyip bitirdim, hayranlarıma cevap yazmakla meşgulüm.

Asıl performansımızın da elimden geldiğince tadını çıkaracağım. ^ 0 ^


çeviri: ThundeR 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder