Saikou no Jinsei no Owarikata

11 Şubat 2013 Pazartesi

2010年9月17日 ~~~ 2010年12月23日

ESKİ GÜNLÜKLER

[Resim: 1zef3h3.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2454

17 Ekim 2010 Pazar 20:40



Bugün "HEY! HEY! HEY! MUSIC CHAMP" çekimleri vardı!

Buraya uzun zamandır gelmemişim meğer...

Code Blue 2'nin çekimlerinden sonra buraya ayak bile basmadım, ne kadar özlemişim!

Çok sevdiğim kantine her zamanki gibi bir şeyler yemeye gittim.


Aynı eskisi gibi.
Yiyecekler de eskisi kadar lezzetli. ^_^




Şu an itibariyle çekimlerin şarkı kısmını tamamlamış bulunuyoruz!


Sırf çekimlere yardımcı olmak için
çok ama çok uzaklardan gelen herkese gerçekten minnettarım. ^0^


Çok teşekkür ederim.


Yarın da kalbimde bu minnettarlığı taşıyarak elimden geleni yapmaya devam edeceğim. ^^


O halde önümüzdeki işlere bakmaya gidiyorum!

See ya! (Hoşça kalın!)

çeviri: ThundeR

Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2457

19 Ekim 2010 Salı 20:12



Dün gitar çalarken müzik besteledim.

Hatta arada ilk bestelediğim şarkı
Love Song'u* bile çalmaya çalıştım. Big Grin

Bir an önce karşınıza yeni şarkılarla çıkmak istiyorum.

İyi bir melodi için gereken ilham şansına
sahip olmak kolay değil gibi.
Bundan dolayı böyle bir şansla karşılaşacağım zamanı dört gözle bekliyorum.
Ve bunun için çok çalışmaya kararlıyım.

Şu an canım çok hamburger istedi! Smile 


çeviri: myyamapi 


[Resim: 1252432367_7130_full.jpeg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2458

22 Ekim 2010 Cuma 20:12


Bugün fotoğraf çekimim vardı.

Asakusa*'ya gittim. ^ 0 ^

Kaminarimon (Thunder Gate*) girişinin olduğu yerde içme suyu vardı!


Ben içmedim ama
tadı acı olabilir, gibi geldi bana.


Yani...
Hayır, aslında olmayabilir de.

Sadece içimden öyle geçti işte. Big Grin 


çeviri: ThundeR

*Thunder Gate - Asakusa


Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2459

25 Ekim 2010 Pazartesi 20:09


Son günlerde düzenli olarak yazamadım,
bunun için çok özür dilerim!

Dün bazı hayranlarımdan gelen mektupları okudum.

Başından beri, bize enerji verdiğiniz için teşekkür ederiz.
Bu gibi şeyler yazılmıştı.

Söylemek istediğim şu! Herkese kesintisiz destekleri için
teşekkür etme ihtiyacı duyuyorum.

Lütfen mektup yazmaya devam edin(^^)

Son günlerde hava gittikçe soğuyor,
lütfen dikkatli olun, üşütmeyin!

Tekrar görüşürüz (^0^)


çeviri: myyamapi 

Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2460

26 Ekim 2010 Salı 20:15


Hava bugün de soğuk!

Yeni çıkan bir film aldım.
Bundan sonra hemen film izleyeceğim (^^)

Yarın sabahtan itibaren hava çok soğuk olacak gibi görünüyor.

Dışarı çıktığınızda,
sizi sıcak tutacak bir şeyler giymeyi unutmayın!


çeviri: myyamapi 



Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2461

27 Ekim 2010 Çarşamba 20:04


Bugün, uzun bir süreden sonra
bir şapka aldım!

Örgü şapka!
En iyisi!
Sıcak tutuyor.
Modeli de güzel!

Bugün senenin en soğuk günü olacak gibi görünüyor.
Dikkat edin, grip olmayın!

çeviri: myyamapi 




Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2462

29 Ekim 2010 Cuma 19:49


Bugün Music Station'da olduğumuz için,
şuan Tv Asahi'deyim.

Prova ve deneme çekimleri esnasında
Seventeen röpörtajı da devam etti.

Çok yakında asıl performans gelecek.
Bugün konuklarla birlikte söyleyeceğiz.

Lütfen herkes bizimle birlikte sevinçle şarkı söylesin ve dans etsin. (^0^)

Herkese iyi hafta sonu!!

çeviri: myyamapi 




Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2463

02 Kasım 2010 Salı 17:32


Makarna!!

Kendim yaptım!
Çok basit malzemelerle yapıldı,
sadece zeytinyağı, biber ve tuz ekledim.

Bayağı lezzetli!

Kendimle gurur duyuyorum. Big Grin

Bugün, defterime yazmak istediğim birçok şeyi
yazmak için kağıt ve kalem kullandım.

Kendimi gerçekten canlanmış hissediyorum. Big Grin

çeviri: myyamapi 



Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2464

05 Kasım 2010 Cuma 19:14


3 Kasım Ryo-chan'ın doğum günüydü.
Bu nedenle geçen gün onun için parti verdik.

Jin'in* orada olmaması ne kadar üzücü.

İnsanın arkadaşlarının olması muhteşem bir şey.

Normalde başka bir şey için söz vermiş olsak bile,
arkadaşların daha değerli olması gerekir. (^0^) 


çeviri: myyamapi 

*Akanishi Jin




Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2465

06 Kasım 2010 Cumartesi 20:08


İyi akşamlar!

Bugün hayranlarımdan mektup aldım.
Bana her zaman güç verdiğiniz için teşekkür ederim!

Bir süre için düşündüm de,
siz hayranlarıma gerçekten enerji gönderebilir miyim?

Mesele buysa, daha da çok çalışmak istiyorum.

Beni her zaman destekleyenler için,
çok çalışmak istiyorum!

Hepinizin mutluluğu için
elimden gelenin en iyisini yapacağım. 


çeviri: myyamapi 




[Resim: w9w7s7.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2466

7 Kasım 2010 Pazar 19:02


Geçen çok güzel ramen yapan bir yer keşfettim!


Uzun zamandır tanıdığım tasarımcım getirmişti beni oraya.

Şimdi de gitsem mi acaba, diye karar vermeye çalışıyorum! Big Grin

Ama canım donburi* de çekiyor. ~


Kararsız durumda olduğum için kusura bakmayın.
Hayır, madem ciddi bir şekilde düşünüyorum, kararsız değilim demektir!

Ramen mi donburi mi?

Ya da

Suşi mi yakiniku** mu?


Sonsuza kadar rakip kalacaklar herhalde.

Bayağı güçlü rakipler Big Grin


çeviri: ThundeR

*Donburi
**Yakiniku; ızgarada pişmiş et.
[Resim: tsuruhashi_yakiniku2.jpg]





Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2467

8 Kasım 2010 Pazartesi 20:09


Bugün ramen yemeye karar verdim!

İşe bakın ki tasarımcım da beni oraya davet etti.


İyi zaman geçiriyorum.

Tadı harika!


çeviri: ThundeR 




Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2468

9 Kasım 2010 Salı 20:18


Konbachiwa!

Bugün News için fotoğraf çekimi vardı.

Çoktan beri yemediğim yakiniku bento yedim.
Kendimi enerji dolmuş hissediyorum.
Teşekkür ederim.

Bundan sonra, işime devam etmem gerekiyor.


çeviri: myyamapi 





Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2469

12 Kasım 2010 Cuma 13:30


Geçen gün kız kardeşim bana hediye olarak bir yastık verdi.

Çok rahat bir uyku sağlıyor.
O kadar rahat ki bir meleğin bulut üzerinde uyuduğunu düşünmeye başlıyorum.
Bu tam anlamıyla böyle bir his değil mi? Big Grin

Ama yorgunluğumu da alıyor.
Gayet iyi!


çeviri: myyamapi 




Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2470

17 Kasım 2010 Çarşamba 20:02


Kaç gündür yazamıyorum, çok özür dilerim.

Bu aralar çok yoğunum da...


Bugün de fotoğraf çekimi vardı!
Şimdi de şarkı söylüyorum!

Şarkı söylemek insana ne kadar zevk veren bir şey ya... Big Grin

Beni destekleyen insanlar sayesinde şarkı söyleyebiliyorum!
Şarkı söylememi sağladığınız için teşekkür ederim!


çeviri: ThundeR 


[Resim: yamapi%2Bumbrella.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2471

19 Kasım 2010 Cuma 20:05


Konser* programımı ayarladık!
Herkesin sayesinde!
Teşekkür ederim!


Sahnedeyken herkesin enerjik ve mutlu olmasını istiyorum. (^O^)

Umarım gelir ve izlersiniz.

Bugün NEWS bir dergi için fotoğraf çekimindeydi.


Ocak ayı sayısında tenis olacak.

Gerçekten çok zor. Big Grin 


çeviri: ThundeR

*YamaPi Dünya Turu 2011




Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2472

20 Kasım 2010 Cumartesi 17:40


Bugün de çalışıyorum!

Dün, uzun bir aradan sonra telefonda Tomayla konuştum.
Galiba Kyoto'da film çekimlerinde.

Tokyo'ya döndükten sonra
onu jimnastik salonuna götürmemi istiyor. Big Grin

Birlikte bir terleyelim, diye düşünüyor olsa gerek. ^^

Bugün bir de kayıt yapmamız gerek.

çeviri: myyamapi 




[Resim: Yamashita-Tomohisa-Wallpaper--105--copie-1.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2473

22 Kasım 2010 Pazartesi 21:37


İyi akşamlar!

İşlerim bitti, şimdi evdeyim.


Kolay bir yemek pişireyim, dedim.


Aslında sadece pilav yapmayı düşünüyorum. Big Grin


Belki pilavın üstüne bir de yumurta kırarım. Big Grin


çeviri: ThundeR 





Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2474

23 Kasım 2010 Salı 16:41


Bugün sabahın erken saatlerinden beri çalışıyorum.


Öğleden önce hava kapalıydım ama
öğlede hava açmaya başladı.

Benim de içim açıldı.

Çok güzel bir gün!

Birazdan kayıt yapmaya gideceğim.


Ses tellerim gayet iyi şu an.


Şarkıyı da iyi söyleyebilirsem benden mutlusu yok! ^^ 


çeviri: ThundeR 






[Resim: yamapi3.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2475

24 Kasım 2010 Çarşamba 20:02



Bu sabah uyandıktan sonra yumurta kırdım.
Her zamanki yemeğimi yerken, bir sürü şey geldi aklıma!


İşle ilgili meseleleri, ailemle ilgili meseleleri ve arkadaşlarımla ilgili meseleleri düşündüm!
Ha bir de yumurtanın sarısını nasıl ayıracağımı Big Grin


Daha çok çalışmam gerek~, gibi bir sürü düşünce işte!


Dün bir hayranımdan gelen mektubu okudum!

Mektupta babasıyla pek konuşmamasına rağmen,
bu sefer babasını Ashita no Joe'yi seyretmeye davet edeceğini yazıyordu.

Eğer bir aile arasındaki buzları eritebiliyorsam ne mutlu bana.


çeviri: ThundeR 





[Resim: 23kq349.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2476

27 Kasım 2010 Cumartesi 20:45


Bugün Johnny's Juniorların bir konseri vardı, ben de katıldım.

3 gündür ses çalışması yapan çocuklar
gösterilerinde de ellerinden geleni yaptılar!

Benim de aklıma ilkokul günlerim geldi.

Güzel hatıralar olsun, üzücü hatıralar olsun
hatırladığım bir sürü şey var.

Bugün Junior olduğum zamanlar söylediğim
şarkıyı bile söyledim.

Şarkıyı söyleyenin ben olduğumu düşünerek 3 kez söylemişim.

Her neyse... Çok özledim işte Big Grin


çeviri: ThundeR 




Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2477

06 Aralık 2010 Pazartesi 00:10


Birkaç gün önce, Ashita no Joe için özel gösterime gittim.
Çekim günlerini hatırladım.

Kadrodaki herkes, bu son yapıma yardım etmek için elinden gelenin en iyisini yaptı.
Bu gerçekten çok duygulandırıcıydı.
Gözyaşlarım akmaya başladı.
Aynı zamanda, çok memnun da oldum.

Herkes bunu yapmak için elinden gelenin en iyisini yaptı.
Yani lütfen izlemeye gidin!

Son günlerde düzenli olarak yazamadım.
Herkesi endişelendirdiğim için çok üzgünüm.

Albümün bitmesine kadar, düzenli olarak yazacağım.
Lütfen beni bekleyin! (^^) (^^)


çeviri: myyamapi 




[Resim: 2ppirmu.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2478

7 Aralık 2010 Salı 17:55


Bu aralar hava acayip soğuk, değil mi?

Ben de hasta olma belirtileri gösteriyorum zaten. Big Grin
Ama biraz yani...

Burnumu çekmekten canım çıktı.
Aksırma rekorumu kırmış olabilirim. Big Grin

Hepimizin soğuk almamak için dikkatli olması gerek.

Şimdi saçlarımı kestirmeye gidiyorum. 


çeviri: ThundeR 





Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2479

9 Aralık 2010 Perşembe 19:56


Bugün, sabahın erken saatlerinde Ashita no Joe
filmimin dergisi için fotoğraf çekimleri vardı.

Eğlence dünyasına katıldığımdan berii
lk kez bu kadar dergi röpörtajı veriyorum.
Sabah saat 11'den şimdiye, akşamın 8'ine kadar...

Röpörtajların arasında ancak birkaç lokma bir şey yiyebildim.
Ve de şu ana kadar çalışmaya devam ediyordum.

Ama yine de biraz daha elimden geleni yapıp, devam etmem gerek.

Bir de bugün duyurduğumuz bir şey var!
Önümüzdeki yıl 19 Ocak'ta yeni single parçam "Hadakanbo" ve
26 Ocak'ta da yeni albümüm "SUPERGOOD, SUPERBAD" çıkacak.

Kulüp şarkıları gibi hızlı tempolu şarkılar.
Farklı tarzda ve benim de fikirlerimle oluşan şarkılar da olacak.

Herkes dinlerse çok sevineceğim!

Sanırım molam sona ermek üzere.
Ben fotoğraf çekimlerime devam edeyim! 


çeviri: ThundeR 





[Resim: 1pj6n7.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2480

10 Aralık 2010 Cuma 20:10


Bugün de video çekimlerim vardı.


Ne yazsam diye düşünüyorum, şu an...

Hımm... ~


Tamam!

Buldum!


Madem istediğim her şeyi yazabilirim,
DoraOmon'dan bahsetmek istiyorum.


Ne olur istediğim her yere gitmem için bana bambukopteri ödünç ver. Big Grin


Affedersiniz, yazacak bir şey bulamadığımdan uydurdum bir şeyler.

DoraOmon Big Grin


çeviri: ThundeR 






[Resim: wkhkr8.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2481

15 Aralık 2010 Çarşamba 18:10


Bugün Nihon TV'nin Müzikal Programı'ndaydık.

"Best Artist 2010"

Makuhari Messe*'ye geldik.
Makuhari Messe'den konuştuk...

Her yılbaşı olduğu gibi
Music Station için de yine buraya geleceğiz.



Fark ettim de; yılın sonuna gelmişiz.


Zaman uçup gidiyor işte...

Albümüm bitmek üzere!

Daha doğrusu
kısmen bitti. ^0^



Albümde güçlü etki yapabilecek
bir sürü şarkı var, lütfen bekleyin.


Bir de single
Hadakanbo...
Her şeyden önce bir kere adı kulağa mükemmel geliyor. Big Grin


Ama şarkı siz dinledikçe
varlığını daha güçlü hissettiren bir şarkı. ^^

Lütfen bunu da merakla bekleyin!!


çeviri: ThundeR 



Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2482

17 Aralık 2010 Cuma 20:30


Bugün hava çok güzel. (^0^)

Toshiba’nın Dynabook’unun Dünya çapında
100 milyon adet satışı aşmasını kutlamak için bir etkinliğe
ve aynı zamanda "Ashita no Joe" filmim için de bir tanıtım etkinliğine katıldım.

Ondan sonra, bir program için kayıt yapmaya gittim.
Şimdi evdeyim.

Evime geri döndüm.

çeviri: myyamapi 




[Resim: 2qjzog9.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2483

23 Aralık 2010 Perşembe 20:40


Bugün Michael Jackson konser filmine gittim!

Aslında konserler için çalışıp
performanslarını sergileyen dansçılar çok etkileyici.

Herkes için iyi bir konser olması için uğraşacağım.

Yarın da yazarım.

İyi geceler. ^ O ^


çeviri: ThundeR 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder