Saikou no Jinsei no Owarikata

11 Şubat 2013 Pazartesi

2011年7月4日 ~~~ 2011年8月22日

ESKİ GÜNLÜKLER


Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2541

04 Temmuz 2011 Pazartesi


Artık hava sıcaktan da öteye gidecekmiş gibi geliyor.
Yakıcı bir sıcaklık, yok, kavurucu bir sıcaklık...

Galiba anlamadınız, değil mi? Big Grin

Bugün ramen yedim. Soğuk ve muhteşemdi!

Bugünden itibaren jimlastik salonuna gitmeye başlıyorum. ^o^


çeviri: myyamapi



[Resim: yamapi143-1.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2542

6 Temmuz 2011 Çarşamba


İyi akşamlar.


Bu sabah saat 8 civarlarında
arabayla gezmeye çıktım. (^0^)


Gerçekten çok dolu bir gündü.

Erken kalkan yol alır.

Bu atasözü çok doğru.


çeviri: ThundeR




Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2543

8 Temmuz 2011 Cuma 


İki gün önce üç erkek hamama gittik.

Saçma sapan şeylerden heyecanlı heyecanlı konuşup durduk.
Birimiz hamama cep telefonunu da getirmişti.

Saçmalamasana, aptal şey. Big Grin


Ben bunu diyince telefonu su geçirmediği için sorun olmadığını söyledi.
Sanki ben ondan bahsediyorum.

Deli işte. Big Grin


Biz böyle anlaşıyoruz.
10 yıldan fazla süredir dostum.
Buna mucize de denebilir. Big Grin

Arkadaş güzeldir.
Hepimiz onların değerini bilelim!


çeviri: ThundeR





[Resim: 30d9j46.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2544

11 Temmuz 2011 Pazartesi 


Bugün erken kalkıp güneşlenmeye gittim.

İlk başta çok güzel geldi ama sonra biraz fazla sıcak olmaya başladı. Big Grin



Yarın güneş ışığı sayesinde daha esmer olacağım.



Yaz moduna bürünmeye başladım.


çeviri: ThundeR






[Resim: 20ixd9l.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2545

12 Temmuz 2011 Salı 


Dün, stilistim beni öğle yemeğinde evlerine soba yemeye davet etti.

Tabi vurdumduymaz ben de gece yarısına kadar orada kaldım;
Yakitorilerimiz olurken biralarımızı yudumlamak, bize tam da yazın başında olduğumuzu hatırlattı.
Misafirperverliğin için çok teşekkür ederim.

Bugün, Shibuya'ya gittim.
Bir arkadaşımla Shibuya'da gezip durduk.

Güneş gerçekten yakıcıydı. Sonuçta yaz ortasındayız.

Poroppo~

Bu arada, double cheeseburger yedim.
Tezgahtarlara normal bir cheeseburger ile double cheeseburger'ın arasındaki farkın ne olduğunu sordum.

Onlar da aralarındaki farkın içlerindeki etlerin kalınlığı olduğunu söylediler.
Yani anladım ki double cheeseburgerda daha çok et ve peynir varmış.

Yemekten sonra yine ortalıkta amaçsızca gezinirken;
birinin "Sen Yamashita-kun musun? Ben Yamashita-kun ile aynı günde doğdum" dediğini duydum.
Aşırı yüksek bir sesle "Ciddi misin?" dedim.

Aslında aşırı bir tepki verdim,
çünkü dün stilistimin evindeyken, stilistimin asistanının oğlunun da benimle aynı günde doğmuş olduğunu öğrendim,
hem iki gündür sürekli benimle aynı günde doğmuş insalnarla tanışıyorum,
bu da tabii beni biraz heyecanlandırdı sumida.

Bence,
cümlelerin sonuna eklenen "Poroppo" ve "Sumida" ekleri çok gereksiz.
Ama arkadaşım bana ne olursa olsun bu iki eki her cümleye eklemem gerektiğini söyledi. İşte o yüzden buradaki cümlelerime ekledim. ^o^

Kamsahamnida (Korece'de Teşekkür ederim demek.)


çeviri: myyamapi





[Resim: p50.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2546

15 Temmuz 2011 Cuma


Bugün film izlemeye gittim!


Uzayla alakalı bir filmdi.

Bunu izleyince fark ettim de;
bu aralar uzay konulu çok film var.

Benim de küçüklüğümden beri uzay ilgimi çektiğinden
benim için çok iyi oldu.


O yüzden bunun gibi bir film daha izlemek istiyorum.

Hayatımda bir kez uzaya gitmek istiyorum.


Sonra da oradan dünyaya bakmak istiyorumsumida.


Bugün o arkadaşım yanımda olmasa da
sumida'yı kullanmak istedim.

Teşekkürler.


*Korecede cümlelerin sonunda kullanılan, YamaPi tam telaffuz edemese de -sımnida, imnida eklerinden bahsediyor muhtemelen.
çeviri: ThundeR





Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2547

17 Temmuz 2011 Pazar


Terasta kitap okuyorum.


Çok sıcak.

Bronzlaşmaya başladım.
Benim cildim çok kolay bronzlaşıyor.

Bu iyi bir şey mi kötü bir şey mi, bilemiyorum. Big Grin



Uzun süreden sonra
kendimi yaz adamı gibi hissetmeye başladım.

Yaz harika bir şey ya.


çeviri: ThundeR




[Resim: 14c19207f5cb36718673-M.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2548

19 Temmuz 2011 Salı 


Beni sinek ısırdı.

Kolumu.

Dizimi de.


Evet, bayağı kızgınım. Big Grin

Çok kaşınıyorum.


Porropo ~



Herhalde Aiba-kun'dan kaşınmayı geçirecek bir şey isteseydim
bana bulurdu. Big Grin



Porropo ~


Şaka şaka sumida.

Birazdan şu kaşınmayı geçirecek bir merhem alacağım.


Not: Aiba'nın sinek ısırığına yardımcı bir merhem reklamı var.

çeviri: ThundeR






[Resim: 2rh9suf.png]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2549

20 Temmuz 2011 Çarşamba


Mp3 çalar'dan müzik dinliyorum.

O kadar çok sevdiğim şarkı var ki;
bu biraz beni rahatsız ediyor. Big Grin

Her birinin türü farklı olsa da hepsinin kendine has güzel özellikleri var.

Her şarkı dinlediğimde, o şarkının güzel taraflarını keşfetmeye çalışıyorum.

Ama bazı şarkılar var ki giriş kısımları hoşuma gitmese de nakarat kısımlarına bayılıyorum.

Şarkıları dinlerken;
'Bu şarkının bahsettiği durumda olup da bu şarkıyı dinleseydim benim için muhteşem olurdu' diye düşüneceğim.

Böylelikle her şarkıdan haz alabileceğim.

Ayrıca, büyüklerimizin yaptığı eski ve farklı farklı türde olan şarkılardan da dinleyeceğim.

Kendimi belli bir türde sınırlamayacağım,
sizlere daha güzel şarkılar sunabilmek için elemiden gelenin en iyisini yapacağım.

çeviri: myyamapi






[Resim: 2jaj6z4.png]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2550

22 Temmuz 2011 Cuma 


Yaz boyunca gazlı içeceklerden içmeyi çok seviyorum.

Deniz kenarında bira içmeye de bayılıyorum.

Bu arada, konu gazlı içecekler olunca aklıma Kirin Namacha* geliyor.
The sparkling ürünü yakında satışa sunulacak.

Çok ferahlatıcı olduğu gibi çok lezzetli de bir içecek;
satışa sunulduğunda lütfen bir deneyin!

İşte geliyor ~~ (^o^)


Şimdi kasede ramen yemeye gideceğim.
Tavuk çeşnili olandan.


çeviri: myyamapi

*Kirin Namacha, YamaPi'nin reklamlarında boy gösterdiği bir gazlı içecek markası. Markanın ürünlerine yeşil çayın gazoz hali de denilebilir.





[Resim: fdcyn4.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2551

24 Temmuz 2011 Pazar 


Sivri sineklerin ısırdığı yerler iyileşti.

Böyle normal şeyleri yazıyorum.

Lütfen affedin beni. ~~ Big Grin


Adios. (Elveda.)


çeviri: myyamapi






[Resim: 28c3x3a.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2552

25 Temmuz 2011 Pazartesi 


En sevdiğim yazlık kırmızı terliklerim,
size elveda demenin vakti geldi galiba !

Yok yok, ayağıma iyi geldiği sürece; rahat rahat giymeye devam edeceğim.
Yoksa gerçekten israf olur.

Hadi tüm yazı birlikte geçirelim.
Terlik-kun. Amigo! (Dost)


çeviri: myyamapi







[Resim: 13ydo1w.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2553

28 Temmuz 2011 Perşembe 


Ah hayır.

Öyle bronzlaştım ki şu anda vücudum tamamen simsiyah.

Lise yıllarımdan sonraki en aşırı esmerlik Big Grin

Bu arada lise deyince, son günlerde bir buluşma ayarlamaya çalışmıştık.
Ama herkes çok meşgul olduğundan ertelenmiş oldu.

Ne yazık.

Meşguliyet ne kadar iyi birşey olsa da; bir o kadar da yardım edilemez birşey. ^^ 


çeviri: myyamapi






[Resim: 1zv8ohz.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2554

29 Temmuz 2011 Cuma 


6 Ağustos'ta Asahi Tv Byakkotai'yi tekrar yayınlıyor.

Eğer vaktiniz varsa lütfen izlemeye çalışın.

Çekimler biraz meşakkatli olmuş olsa da;
bende derin izler bırakan bir iş oldu.


Hatırlanmaya değer bir anı! 


çeviri: myyamapi






[Resim: 2kq800.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2555

1 Ağustos 2011 Pazartesi 


Dün, gün doğana kadar film izledim.

Çok fazla uyumamama rağmen;
gün boyu ayakta kalabildim.

Ayrıca, iki kere ramen yedim.


Ama tahmin edebileceğiniz gibi, açlığımı hala bastıramadım.
İşte herşey bundan ibaret. Big Grin 


çeviri: myyamapi





[Resim: akg041.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2556

3 Ağustos 2011 Çarşamba


Hava çok çabuk değişiyor. Big Grin

Önce yağmur yok diye
ben de bir motosiklet turu yapayım demiştim.


MurYağ DıYağ.

Yağmur yağdı. Big Grin


O yüzden eve dönmek zorunda kaldım,
o kadar. 



çeviri: ThundeR






[Resim: 16755310150398365105401.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2557

5 Ağustos 2011 Cuma


Uzun bir aradan sonra havalar ısınmaya başladı. (^0^)


Sıcak tabi ama kendimi harika hissediyorum!



Bu aralar çamaşır makinesiyle çamaşır yıkıyorum.

Bayağı da alışmaya başladım. Big Grin


Ama cidden çok zaman alıyormuş.

Tabii çamaşırlar yıkanırken ben başka bir şey yapmazsam
zaman kaybı olur.



Her gün çamaşırları yıkamakla uğraşan annelere,
yalnız yaşayan insanlara

çok saygı duyuyorum.



çeviri: ThundeR






[Resim: e97k95.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2558

7 Ağustos 2011 Pazar


Yeni ayakkabı aldım!

Çok zarifler, çok hoşuma gitti!
Yaz günlerinde giymeyi düşünüyorum.



Bu aralar marketten aldığım
bentoya* koyacağım yiyecekleri düzenlemek çok ilgimi çekiyor!


Şu an koyduğum
kırmızı biber biraz fazla oldu galiba, sanırım bana yaramayacak. Big Grin 



*Bento; paket öğle yemeği.

çeviri: ThundeR





[Resim: tumblr_ljx1da1OYC1qbjubco1_500.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2559

8 Ağustos 2011 Pazartesi


Makarna yapmaya çalıştım.


Tadı harika oldu.


Bu tada 120 puan veriyorum.



Bu yemek işinde bayağı gelişmeye başladım. Big Grin


Dün okuldan eski arkadaşlarla biraraya geldik, katılım oranı %100'dü.



Eski arkadaşlarım harika gerçekten. 




çeviri: ThundeR






[Resim: s640x480]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2560

10 Ağustos 2011 Çarşamba


Galiba pet şişelerinin kapaklarını toplarsak
bu kapakları aşılar için takas olarak kullanıyorlarmış!



Ben de biriktirmeye başladım,

büyük bir hevesle devam ederken bayağı bir biriktirdiğimi görünce şaşırdım!


Böylece fark ettim ki
bayağı su tüketiyormuşum. (^^)



Bence bu hayatta
başkaları için de bir şeyler yapmamız gerekiyor.


Hepinizin destekleri sayesinde
böyle düşünebiliyorum.


Hiç durmadan beni desteklediğiniz için teşekkürler.


Bu arada şu an futbol maçı izliyorum!

Skor 2'ye 0!!


Tam ben bunu yazarken
üçüncü golü attılar.


Gol ~~~ (O_O)



Çok heyecanlandım şimdi ~




çeviri: ThundeR



[Resim: wu-yamapi-march.png?w=500]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2561

12 Ağustos 2011 Cuma


İki gün önce boksör Ioka'nın ilk savunma maçını izledim.


Ioka'nın cesareti ve güçlü rakibine
karşı gelirkenki nazik tavırları beni çok etkiledi.


Bu şampiyona maçını izlerken duygulandım.


Böyle heyecan verici bir başarıyı izleyebildiğim için çok mutluyum!


Dün bir dergi için fotoğraf çekimim vardı!


Hava da çok sıcak.
Böyle basit şeylerden bahsettiğim için çok özür dilerim. Big Grin



Ama soğutucuda bir sorun var sanırım.
Bu sauna gibi sıcak günde bu sorun devam ederse burda hayatımızı kaybedebiliriz.

Yardım edin ~~




çeviri: ThundeR




[Resim: 2wc1poy.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2562

14 Ağustos 2011 Pazar


Bugün beş erkek benim evime zaman geçirmeye geldiler.


Hava çok sıcak. Big Grin


Birlikte video oyunları oynadık!

Yaz tatilindeymişiz gibiydi.


Yetişkiniz güya ama çocukça şeyler yapıyoruz, kusura bakmayın! Big Grin



Ama özlemişiz, çok güzel vakit geçirdik. [Resim: i_f47.gif]


çeviri: ThundeR



[Resim: 97303dae88be0c72e1d456600a4c441b1312723467_full.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2563

15 Ağustos 2011 Pazartesi


Bu aralar sık sık Toshiba Note PC* reklamlarını görüyorum. ^^ [Resim: i_f47.gif]


Çekimlerde 3D'nin etkisini görebilmek için çıplak gözle baktım.
Harikaydı.


Vaktiniz olursa siz de izleyin, olur mu? (^0^)



*Dynabook 3D - YamaPi

çeviri: ThundeR



Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2564

16 Ağustos 2011 Salı


Şu an marketten eve doğru gidiyorum.


Yolda kendi kendime
güneşin batışının ne kadar güzel olduğunu düşünüyordum.


Yapmam gereken şeyleri düşünüyordum. ~


Bir sürü şey var!

Bunları düşünerek eve gidiyorum.



Sanki tüm gün bunları düşünüyormuşum gibi geldi. Big Grin


Yapmam gereken ilk ve en önemli şey
elektrik tasarrufu.



Az önce yolda bir yelpaze aldım.

Şu an onu kendimi serinletmek için kullanıyorum. Big Grin



YamaP yelpazeleri olan herkes
lütfen onlarla serinleyin.



Size güveniyorum. (^^) Big Grin



çeviri: ThundeR




[Resim: 17931412305269110091810.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2565

17 Ağustos 2011 Çarşamba


Az önce bir film izledim.



Konusu birinin hayalinin peşinden gitmesi ile alâkalıydı.



Bu 'asla vazgeçme' duygusunu gerçekten çok seviyorum.


Biraz erotikti ama
komik yerler de vardı.


Harikaydı.


Çok zevk aldım.


Ben de insanları güldürebilecek böyle bir filmde oynamak istiyorum!



Oh ~ 



çeviri: ThundeR



[Resim: oaay9w.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2566

19 Ağustos 2011 Cuma 


Da-na-na-nam ~


İşte bugün.


Ashita no Joe'nun DVD ve BD Disk versiyonları piyasaya çıktı.



Mutlaka izleyin!



Özel bir disk de eklendi. (^0^)



Öğle yemeğinde çok heyecanlıydım, çok hamburger yedim.


Kusura bakmayın.

Fazla kalmadı, üzgünüm. 



çeviri: ThundeR




[Resim: 651b9c5690f957d95906c832e105aa891239638943_full.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2567

20 Ağustos 2011 Cumartesi


Bugün Toma ile spor salonuna gittik!

Sonra da birlikte yakiniku yedik!


Sadece erkekler vardı, o yüzden rahat rahat konuştuk.

Pek iş dışında bir şey konuşamasak da
çok mutluyum.


Harika bir gündü.



çeviri: ThundeR





[Resim: 458501691510fe877aebhe6.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2568

21 Ağustos 2011 Pazar


Sıcaklar yavaş yavaş kayboluyor.

Yazın da sonuna geldik!



Şu an nehir kenarında yürüyorum. Hava da böyle olunca
çok rahatladım.


Bugün kızarmış pilav* yaptım.


Gayet de güzel oldu.


Sanki ilkokul çocuğu günlüğü yazarmış gibi yazdığım için kusura bakmayın.


Ama gerçekten yazacak bir şey bulamıyorum. Big Grin



*[Resim: fried-rice.jpg]



çeviri: ThundeR





[Resim: 20090611101314.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2569

22 Ağustos 2011 Pazartesi


Teriyaki hamburgerin* tadı
harika!

Az önce bir dükkandan aldım.

Johnny's Junior'dayken hemen hemen hep bundan yerdik.

Ey gidi günler. Big Grin




*[Resim: images?q=tbn:ANd9GcQ3fRk57H5__T_81B4_uxq...X_94j-FRFw]


çeviri: ThundeR



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder