Saikou no Jinsei no Owarikata

11 Şubat 2013 Pazartesi

2011年8月23日 ~~~ 2011年9月7日

ESKİ GÜNLÜKLER


Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2570

23 Ağustos 2011 Salı


Bugün işle ilgili sohbetlere katıldım!

İşten konuşunca heyecanlandım.


Eskiden beri içimdeki bu heyecan hiç değişmedi.

Daha doğrusu bu duygu şimdi eskiden de güçlü!



20lerinde bir insan hayatında elinden geleni yapmalı!



Bundan sonra uyumayacağım.



Şaka yaptım.
Biraz uyurum. Big Grin




çeviri: ThundeR


[Resim: yamapiw.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2571

24 Ağustos 2011 Çarşamba


Golf takımım.

Neredeyse her şeyim var!!


Ama pek oynadığımı söyleyemem. Big Grin
Boşuna ziyan ediyorum.


Ama babam beni çağırdığı için
bu sefer oynamaya gidiyorum. 




çeviri: ThundeR


[Resim: tumblr_lqjhvg9mNK1qdba8do1_500.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2572

26 Ağustos 2011 Cuma


Bugün biraz geciktim ama
bir büyüğümün mezarını ziyaret ediyordum!!


Öğleden sonra bardaktan boşanırcasına yağmaya başladı.

Biraz sorun oldu, değil mi!
O an arabanın içindeydim.

Uzun süredir böyle yağmur görmemiştim.

Hepiniz iyi misiniz?
Lütfen kendinize dikkat edin!


Başka bir konudan bahsedeceğim.

Biraz önce "Bokura no Ongaku - Bizim Müziğimiz" adlı programda
Suga Shikao-san ile röportaj yaptık!


Bir sürü şeyden konuştuk
ama hangi kısımları yayınlarlar, bilmiyorum.

Ama çok merak ediyorum!

23:30'da yayında olacak.

Zamanınız olursa lütfen izleyin! \/ 


çeviri: ThundeR



[Resim: Yamapi110.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2573

28 Ağustos 2011 Pazar


Ağustos da bitmek üzere.


Kendimi bir garip hissettim.
Yaz, lütfen bitme.


Her yılım bunu umarak geçiyor.


Şu an The Tetsuwan Dash programını izliyorum.

Matsuoka-kun
buri balığı* yakalıyor.


Ben de yakalamak istiyorum. ~ \/


Çok eğlenceli görünüyor. ^^




Biraz garip kaçabilir ama, ufolara inanır mısınız?


Ben inanıyorum.

Teşekkürler. 


*[Resim: buri.jpg]

çeviri: ThundeR



Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2574

29 Ağustos 2011 Pazartesi


Bir ara bir dergi röportajında
nasıl bir takıntım olduğunu sormuşlardı!


Biraz manyak bir soru.


Ben de tren hatları diye cevap verdim. Big Grin


Aslında işi biraz şakaya vurmuştum ama

iyi cevap vermemiş miyim?

Çok merak ediyorum. Big Grin


Saikyo Hattı.

Çok severim. Big Grin



çeviri: ThundeR





Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2575

30 Ağustos 2011 Salı


Uzun bir aradan sonra sorulara dönelim.


Sendai'den Aya sormuş:
"Sahanda yumurtan sert mi olsun istersin yumuşak mı?"

Yumuşak sahanda yumurta severim.

Hafif pişmiş.

Kusura bakmayın, basit bir cevap oldu. Big Grin


Sabukichi-san'ın sorusu:
"Diyet yaparken bazen kendimi tutamıyorum ve yarıda bırakıveriyorum.

Bana başarmam için bir yol göster!"


Kendini diyet yapmaya zorlamak insanın sinirini bozuyor.

Kendini kısıtlaman sağlığına iyi gelmez,
o yüzden sen de canın istediğinde ye. Big Grin


Ertesi gün de hafif bir yürüyüş yaparsan bir sorun olmaz.


Shiori-san sormuş ki;
"Şu ana kadar oynadığın dramalardan
hangisi seni en derinden etkiledi?? Lütfen hangi sahne olduğunu da söyle!"


Hepsi ayrı ayrı bende derin etki bıraktı.

Özür dilerim, Shiori-chan. Big Grin

çeviri: ThundeR





[Resim: s320x240]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2576

31 Ağustos 2011 Çarşamba


Asansörü beklerken giden zamanımıza yazık oluyor.

Bizim apartmandaki asansör cidden bir türlü gelmek bilmez. Big Grin

Fazla kendi halinde. Big Grin



O tüm vakti eklersek bir film süresi kadar eder.


Şimde ben de o sürede film izleyeceğim.



Bugün de biraz sıkıcı oldu, kusura bakmayın. Big Grin

çeviri: ThundeR


[Resim: f6734efcc8ef70_full.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2577

1 Eylül 2011 Perşembe


15 yıl önce, bugün
Johnny's yarışmasına katılmıştım!


Aklımdaki hayallerim ve endişelerimle
o günü hâlâ çok net hatırlıyorum.


Dramalarda oynamak, CD çıkarmak, benim için çok güçlü isteklerdi.


Bu hayalime erişebildiğim için çok mutluyum.
Tabii şimdi de hayallerim var. Hayaller büyümeye devam ediyor!


Ve de beni seçtiği için oradaki yönetmene çok minnettarım.
Tüm menajerlerim ve görevli arkadaşlarıma
kalpten teşekkürlerimi sunuyorum!


Ve de hepinize günlüğümü okuduğunuz için teşekkür ederim.


Bundan sonra da
kalplerinizde kalacak olan çalışmalara imza atmak için
çok çalışmak istiyorum!


Lütfen beni desteklemeye devam edin. ^_^




çeviri: ThundeR




[Resim: yamapi10ct5.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2578

2 Eylül 2011 Cuma


Futbol izliyorum.

Az önce gol oldu!

Acayip etkileyiciydi! [Resim: E-Hand-Peace.bmp] [Resim: up_arrow.png][Resim: E-Hand-Peace.bmp] [Resim: up_arrow.png][Resim: E-Hand-Peace.bmp] [Resim: up_arrow.png][Resim: up_arrow.png][Resim: E-Hand-Peace.bmp] [Resim: up_arrow.png][Resim: E-Hand-Peace.bmp] [Resim: up_arrow.png][Resim: E-Hand-Peace.bmp] [Resim: up_arrow.png]
[Resim: E-Hand-Peace.bmp] [Resim: up_arrow.png][Resim: E-Hand-Peace.bmp] [Resim: up_arrow.png][Resim: E-Hand-Peace.bmp] [Resim: up_arrow.png][Resim: E-Hand-Peace.bmp]
[Resim: E-Hand-Peace.bmp] [Resim: up_arrow.png][Resim: E-Hand-Peace.bmp] [Resim: up_arrow.png] [Resim: E-Hand-Peace.bmp]



çeviri: ThundeR




[Resim: 6295_116858578185_7967888185_2273383_729...;amp;h=262]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2579

4 Eylül 2011 Pazar


Sabah kalkıp da gerinmek
insanı ne kadar rahatlatıyor, değil mi? Big Grin


Bugün sabah gerindiğimde acayip rahatladığım için söylemek istedim. Big Grin


Yarın sabah da gerçekten gerinmek istiyorum!


Yarın pazartesi!
Çalışanlar da öğrenciler de, hepimiz bu hafta elimizden geleni yapalım ~ [Resim: E-Hand-Peace.bmp] !




çeviri: ThundeR




[Resim: 162f42113cba0000b9127bb4.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2580

5 Eylül 2011 Pazartesi


Bu aralar bazı yetişkin insanlarla bayağı görüşme fırsatım oldu;
onlarla konuşunca hâlâ ne kadar çocuk olduğumu fark ediyorum.



O yüzden hayatımız boyunca öğrenmeye devam etmemiz gerek, diye düşünüyorum.


Elimden geleni yapacağım [Resim: E-Hand-Peace.bmp]




çeviri: ThundeR



[Resim: 01e052c431f4c6db39db49a9.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2581

7 Eylül 2011 Çarşamba


Dün de futbol izledim, çok heyecanlandım! Big Grin
Sporun gücü bayağı etkileyici, değil mi? Ben de elimden geleni yapmam gerek, diye hissetmeye başladım.


Bugün uzun süredir olmayan güzel bir hava var!
O yüzden sabah yürüyüşüne çıktım.
Çok rahatladım!


Çamaşırları da yıkadım, tatilimi işe
yarayarak geçirdiğimi düşünüyorum.


[Resim: E-Hand-Peace.bmp]

çeviri: ThundeR




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder