Saikou no Jinsei no Owarikata

11 Şubat 2013 Pazartesi

2011年2月26日 ~~~ 2011年4月18日

ESKİ GÜNLÜKLER



Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2507

26 Şubat 2011 Cumartesi 



Dün evde bir film izledim!

Filmin konusu, gerçek bir öyküsünden alınmış.
Çok harika bir öykü.

Bu film, fakir bir mahallede doğan evsiz bir çocuğun
Amerika'da ünlü bir futbolcu olma hayalini anlatıyor.
Ayrıca ırksal ayrımcılığa da değiniyor.

Bunu izledikten sonra; duygularım karmakarışık oldu.

Şu dünyada, doğru ve ya yanlış olup olmadığını yargılayamayacağımız şeyler olsa da,
hayata iyimserlikle bakmalıyız!

Umarım konserimi izlemeye gelecek olanlar, iyi vakit geçirebilirler.

Gün boyunca biriktirdiğiniz tüm sıkıntıları uzaklaştırabilmeniz umuduyla...



çeviri: myyamapi

*Galiba YamaPi, dün 'Kör Nokta' adlı filmi izlemiş. Oscar'lı bir film. Çok güzeldir, tavsiye ederim. Big Grin

[Resim: 2l9moua.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2508

28 Şubat 2011 Pazartesi 


İyi akşamlar!

Çok ani olacak ama direkt bana sorulan sorulara geçiyorum.

Yucchi-san;


Her zaman günlüğünü yazdığın için çok teşekkürler!

Günlüğün sayesinde kimi zaman kendimi yeniden daha güçlü, daha canlanmış hissediyorum kimi zaman da çok duygulanıyorum.


Bu kadar uzun bunu devam ettirebilmek kolay olmasa gerek, çok teşekkürler Tomohisa-kun!

Umarım ilerde de böyle, kendi hayat tarzınla yaşamaya devam edersin! 


Soru: Evinde dinlenirken neler yapmayı seviyorsun?
Bu aralar ne tür giysi ve aksesuarlar hoşuna gidiyor?



Beni gerçekten çok mutlu eden mesajlardan biriydi, teşekkür ederim. ^0^


Ne giymekten hoşlandığıma gelirsek;

gömlek ve tişört türü şeyler.

Affedersiniz, biraz fazla normal oluyor ama... Big Grin


Sevdiğim aksesuar da büyük yüzükler.


Okura ve Yasuda* da niye aynı yüzüğü takıyor ki? Big Grin



Bugün provam var.
Bir sonraki konser Nagoya'da.

Heyecanla bekliyorum! ^0^


*Kanjani8 üyeleri.

çeviri: ThundeR




[Resim: sdepav.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2509

1 Mart 2011 Salı 



Sizinle hemen bugünün düşüncelerini ve sorularını paylaşmak istiyorum.


Merhaba
Her zaman YamaPi'nin Günlüğünden enerji alıyorum.

Lütfen bundan sonra da sağlığına dikkat et ve en iyisi için uğraşmaya devam et.

Benim sorum;
Yaklaşık olarak YamaPi'nin annesi ile aynı yaştayım,
ama yine de konserlerde seni desteklerken kendimi muhteşem hissetmemde bir sakınca olabilir mi? Big Grin 


Bunun yaşla hiç ilgisi yok.
Lütfen kendini muhteşem hissetmeye devam et. Big Grin

Evet ya, bir de soruyu paylaşmayı unuttum.

Canlandırmayı istediğin bir sonraki rol nedir?

Bir bakayım~

Seçim yapmak çok zor~~
Ne çeşit bir rol olursa olsun, hepsiyle yüzleşmek istiyorum.

Bir suçlu ve ya oldukça özel bir rol gibi rolleri düşünüyorum.


Ama, hiç şüpheniz olmasın ki,
bununla yüzleşmek için elimden gelenin en iyisini yapacağım.



çeviri: myyamapi





[Resim: 2qb8yn6.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2510

3 Mart 2011 Perşembe 



Yaşasın!
Bugün, Nagoya'daki ilk konser sorunsuz bir şekilde tamamlandı. ^^

Beni görmeye gelenlere çok minnettarım!
Çok mutluyum.

Her konserimde,
aldığım desteklerin enerjiye dönüşeceğini hissediyorum!

Yarın için de çok çalışacağım.

Teşekkür ederim!



çeviri: myyamapi





[Resim: 24m6ek1.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2511

5 Mart 2011 Cumartesi 


Dünkü konser de sorunsuz bir şekilde tamamlandı.

Bugün, Nagoya'daki konserlerimin son günü.
Nagoya, Asya turumun Japonya kısmındaki ilk durağıydı.

Bugün, konser boyunca o kadar çok eğlendim ki..

Hiç bitmeyen desteğiniz için çok teşekkür ederim.
Hepinize teşekkürler.

Miso Udon,*
Misolu domuz kızartması,
her ikisi de çok lezzetliydi. '^^'

Sıradaki durağımız Hokkaido!

Çeşitli yerlere gidebilmek bu turun sebeplerinden biri.
Konser turu bana çok ilginç geliyor.

Tuna, tuna havyarı ve deniz kestanesi;
böyle bir kanıda olmama izin verin Big Grin

Şu an kendimi gerçekten harika hissediyorum.
Çok mutluyum.

Teşekkür ederim. ^o^


çeviri: myyamapi

* Miso Udon, erişte çorbası olarak da nitelendirilebilir. Haşlanmış sebzelerle -haşlanmış et de olabilir- birlikte yapılan miso soslu bir erişte çorbası.


[Resim: 2roov3p.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2512

7 Mart 2011 Pazartesi 


Uzun bir süreden sonra kendime yemek pişirdim.
Doğranmış etle yeşil biber.
Gayet basit bir yemek.

Ne rahat bir yaşam.

Ama, tam aksine, az gelişmiş ülkelerdeki ağır yaşam şartlarıyla mücadele eden insanları düşündükçe,
duygularım karmakarışık oluyor.

Tüm içtenliğimle, sıkıntı içinde olan bu insanlar için birşeyler yapmayı istiyorum.

Bugün, farklı konular üzerinde bir hayli düşündüm.

Bir de, beni konserlerimde ve diğer zamanlarda destekleyenleri mutlu edebilirsem,
işte bu en iyisi olacak!

Evet, yine enerji depoladım. ^o^

Teşekkür ederim.


çeviri: myyamapi



[Resim: ziovns.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2513

9 Mart 2011 Çarşamba 


Bu sabah çok erken kalktım.

Hemen erkenden pirinci yıkamaya başladım.
Su çok soğuktu. ~~

Bu işi, bunca yıldır yapan anneme ve anneanneme çok minnettarım.
Çok teşekkür ederim.

Pişirdiğimiz pirinç çok lezzetliydi.

Uygun miktarda su da ilave edilmişti.


çeviri: myyamapi


[Resim: ehbtvo.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2514

10 Mart 2011 Perşembe


Bugün, Jimnastik salonuna gittim. ^o^

Tüm vücudum dinçleşti!

Son günlerde, açma-germe egzersizleri yaparak vücudumu esnekleştirmeye çalışıyorum.
Yalnız, bayağı zor. Big Grin

Uyumadan önce açma-germe egzersizleri yapmak size iyi gelir.
Daha iyi uyumanıza yardımcı olur!

Herkes bunu denemeli. (^^)
Big Grin


çeviri: myyamapi



[Resim: 2cnk0tc.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2515

16 Mart 2011 Çarşamba 


Bir süredir yazamadığım için
özür dilerim.

Öncelikle Kuzeydoğu Pasifik Okyanusu depreminden etkilenen herkese
içten başsağlığı diliyorum.

Affetten etkilenen herkes, umarım bu uzun ve acı günleri atlatır.

Lütfen gücünüzü kaybetmeyin.
Yalnız değilsiniz.
Size destek olacağız.
El ele verip birbirimize yardım edelim, asla vazgeçmeden
elimizden geleni yapalım.

Tokyo'daki marketlerde hâlâ hiçbir şey yok.
Böyle bir zamanda panik yapmadan, sakin hareket etmemiz gerek.

Ben de elimden gelen bir şey var mı diye bakıp
biraz bile olsun yardım edebilirsem,
edeceğim.

Ağır ağır da olsa birlikte ilerleyelim.


**Size bugünkü günlüğün Japoncasını da veriyorum. Uzun zamandır haber alamıyorsunuz ve endişelisiniz, bu yüzden ben de uğramışken size haber vermeden geçmek istemedim. Japonya'ya Türkler olarak gönderebildiğiniz tüm yardımı gönderirmeniz dileğiyle... =)

なかなか更新できなくて
nakanaka koushin dekinakute
ごめんなさい。
gomennasai.


まずは、東北地方太平洋沖地震で被害に遭われた方々へ心よりお見舞い申し上げます。
mazu wa, touhokuchihou taiheiyou oki jishin de higai ni awa reta katagata he kokoro yorio mimai moushiage masu.


被災地の皆様、辛くて長い日々を過ごしていると思います。
hisaichi no mina sama, tsuraku te nagai hibi wo sugo shiteiruto omoi masu.


負けないで下さい
make naide kudasai
一人じゃないよ。
hitori janaiyo .
応援してます。
ouen shitemasu.
皆で手を取り合い助け合って、決して諦めないで一緒に頑張っていきましょう。
mina de te wo tori ai tasuke atte, kesshite akirame naide, isshoni ganbatte ikimashou.


東京もどこの食料品店に行っても商品不足が続いてます。
toukyou modokono shokuryouhin mise ni itte mo shouhin fusoku ga tsudui temasu .
こんな時こそパニックにならず、冷静な行動を心がけましょう。
konna toki koso panikku ninarazu , reisei na koudou wo kokoro gakemashou .


僕も出来ること探して
boku mo dekiru koto sagashi te
少しでも力になれるよう
sukoshi demo chikara ninareruyou
努めます。
tsutome masu .




一歩ずつ進んで行きましょう。
ippo zutsu susun de iki mashou.


çeviri: ThundeR




[Resim: 2j41rig.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2516

20 Mart 2011 Pazar 


Sizinle küçük birşey paylaşmak istiyorum.

Bu mesajı, bugün bir arkadaşımdan aldım.

"Bu, çok ciddi bir felaket olmasına rağmen, gücümüz dahilinde yapabileceğimiz tüm şeyleri, yapmaya başlayalım."
Ne kadar iyimser bir mesaj.

Bu arkadaşım, dediklerini çoktan yapmaya başlamışa benziyor.

Ben de herkese umut ve huzur yollamak için elimden geleni yapacağım.

Artçı deprem sona erdikten sonra, sarsılmış duygular daha iyi hale gelecek.
Eminim ki herkes yeniden yapılanmanın pozitif enerjisi ile çevrelenecek.

Ganbatte ! (Elinizden geleni yapın!)


çeviri: myyamapi



[Resim: 11ju3ib.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2517

25 Mart 2011 Cuma 


Dünyanın herbir yanından Japonya'yı destekleyen insanların varlıklarını,
tüm içtenliğimle hissedebiliyorum.

Bundan böyle, yapabileceğimiz ne varsa; sakince onu yapalım.

Elektrik tasarrufu için elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum.

Hadi hep birlikte elimizden geleni yapalım!


çeviri: myyamapi




[Resim: mvn3hw.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2518

28 Mart 2011 Pazartesi 


Son günlerde evdeki yemek olanakları arttı.

Sürekli kolay şeyleri yaptığımı düşündüm.
Belki de sebebi, yemeği kendi başıma pişirmemdir.
Her zaman, böyle olunduğunda, daha lezzetli olduğunu hissediyorum ^^

Bugün Sanuki Udon* pişirmeye çalıştım.
Evet, aynen öyle.
Sadece pişip pişmediğinden emin olmak zorundayım.
Ayrıca, suyuna da baharat koymam gerek.
Yalnız, çok lezzetli birşey.

Teşekkür ederim. '^o^'


*Sanuki Udon; Japonyada en yaygın yenilen Udon çeşitlerinden biridir.Ucuz, kolayca yapılabilen ve sağlıklı bir yiyecektir.Sadece tuz,su ve undan yapılan Udon adlı Japon eriştelerinin kaynatıldığı su ile birlikte baharatlarla, az pişmiş yumurayla ve taze soğan gibi sebzelerle servis edilmiş halidir.
Sanuki, Japonyanın en küçük ilidir.Sanuki Udon'un erişteleri bu Sanuki iline aittir.

çeviri: myyamapi




Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2519

1 Nisan 2011 Cumartesi


Her zaman yüzünde bir gülümseme ile dolaşabilen insanların hissettirdikleri
çok önemli şeyler.


Şu an zor zamanlar geçiriyor olsak da
içimizde huzurla bu zorlukları atlatabilirsek
kısa zaman içinde her şeyi telafi edebiliriz. ^0^


Bugün Marching J* adlı destek veren bir programa katıldık.


Birçok insan da destek oldu, çok mutlu oldum.
Hepinize teşekkür ederim!


Ondan sonra konserim için Osaka'ya geçtim.

Böyle karşımda bir sürü gülen yüz görünce
birden enerji doldum!

Teşekkür ederim.


*Marching J

çeviri: ThundeR




[Resim: 23vixio.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2520

7 Nisan 2011 Perşembe


İyi akşamlar!


Bu aralar Toma ile vakit geçiriyorum.

Onunla birlikteyken hep çocukluk anılarım geliyor aklıma.


Ey gidi günler Big Grin


Çok kavga ederdik ama
hep de birlikte oynardık.

Bir kez daha arkadaşlığın önemini anladım. ^0^


Bugün birlikte akşam yemeği de yedik. Big Grin



çeviri: ThundeR




[Resim: tumblr_ljcaac8X0i1qafh9ao1_500.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2521

9 Nisan 2011 Cumartesi


Bugün Fukuoka'da konserdeydim. (^ O ^)

Herkes çok uğraşmış.

Bugün 26. yaş günümü kutladık.


Doğum günü konserimde çok mutlu oldum.

Teşekkür ederim.

Bu yılki doğum günümü hiç unutmayacağım. 



çeviri: ThundeR







Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2522

14 Nisan 2011 Perşembe


Bu aralar havalar bayağı iyi. (^0^)

Ben de kendimi çok iyi hissediyorum. (^0^)


İlkbaharın geldiği de gerçekten belli oluyor artık.


Son zamanlarda olaylara bakış açım
yavaş yavaş değişmeye başladı.


İçimden bir ses,
hayalime sadece bir noktadan bakarsam eğer
birçok şeyi gözden kaçıracağımı söylüyor.

Sadece hayalim değil,
etrafımdaki şeyler de değişebiliyor.


Ben de hayalime samimi ve istikrarlı
şekilde inanıp etrafımdaki değişimlere ayak uydurmam
gerektiğini anladım.

Bunun sayesinde hayatın zor olduğunu fark ettim.


Bir yönden de
bunun fark etmem motivasyon olmam için de en iyi ilaç oldu bana.

Hepimizin yarına hazırlanıp
bugün bunun için çalışması gerek!


Bir radyo programında bakın, ne dinlemiştim!
Evine bakan bir adam
önceden haber verilen elektrik kesintileri sayesinde
elektrik faturasının daha az geldiğinden bahsediyordu.

Sesi de gerçekten mutlu geliyordu. (^0^)

Çok pozitif bir bakış açısı. ^^



çeviri: ThundeR





[Resim: 25s53wx.jpg]
Yamashita Tomohisa'nın Günlüğü

No 2523

18 Nisan 2011 Salı


Bugün Kore'den döndüm. ^o^

16 ve 17 Nisan'da, bu iki günde Kore'de konserim vardı.
İki konser de sorunsuz bir şekilde tamamlandı.

Japon hayranlarımın çoşkusunu da görmeme rağmen;
hala Koreli hayranlarımın çoşkusunun etkisi altındayım.

Çığlıkları öyle yüksekti ki. '^^'

Ayrıca, daha önce hiç karşılaşmadığım birçok yeni tecrübeyle karşılaştım.

Ve birkez daha herkesten muhteşem bir samimiyet aldım.
Heyecanım daha da arttı.

Bu etkileyici anılarımı gelecek konserlerimde motive olmak için kullanmayı planlıyorum. >.<



çeviri: myyamapi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder